جوانان افتخار آفرین بسکتبال بانوان از سوی فدراسیون جریمه می شوند!

پس از حضور موفقیت آمیز بانوان بسکتبال بانوان با هزینه شخصی در مسابقات بین المللی فدراسیون بسکتبال در این باره واکنش نشان داد.

جوانان افتخار آفرین بسکتبال بانوان از سوی فدراسیون جریمه می شوندبه گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان:تیم بسکتبال سه نفره بانوان ایران که متشکل از بازیکنان تیم ملی گاز تهران بود در تورنمنت ترکمنستان شرکت کردند و موفق شدند با یک پیروزی از ۳ مسابقه مقام ششم را کسب کنند. این نخستین حضور یک تیم بسكتبال بانوان ایران با حجاب اسلامی در رقابت های بین المللی است.

اما مسئولان فدراسیون بسکتبال از این تورنمنت اظهار بی اطلاعی کردند و گفتند این تیم بدون مجوز در این تورنمت شرکت کرده است و طی اقداماتی فرانک طیری،مربی این تیم را جریمه خواهیم کرد.

این در حالی است که فدراسیون جهانی بسکتبال هنوز با حضور ایران در مسابقات با حجاب اسلامی موافقت نکرده است و این حرکت بسکتبالیست های جوان و با انگیزه و تداوم آن می تواند مسئولان "فیبا" را متقاعد کند که با حجاب هم می شود در بسکتبال درخشید.

به اعتقاد ما در این باره می بایستی این جوانان را که با هزینه شخصی و حامی مالی در مسابقات حضور داشتند را تشویق کرد و به نوعی این موضوع را به مسئولان جهانی هم انتقال داد نه اینکه با عوامل بازدارنده ای همچون جریمه انگیزه جوانان را از بین برد .

این روز ها برای جور کردن سند مظلومیت بسکتبال ایران در بخش بانوان نیاز به اینگونه اعزام ها وجود دارد که باید مورد حمایت قرار بگبرد.

انتهای پیام/








اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار