نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: فساد در هر دولتی منکر بزرگ است و باید با مدیریت علوی با آن برخورد کنیم.

میرحسینی/ ملکیان// فساد در هر دولتی منکر بزرگ است/ باید با فساد با مدیریت علوی برخورد نمودبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، احد آزادی خواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور امروز 23 آبان ماه اظهار داشت: افتخار می کنم به مجلسی راه یافتم که همه نمایندگان آن با هر گرایش سیاسی در تمامی عرصه ها نگاهشان به فرامین مقام معظم رهبری و اجرای آن است.

نماینده مردم ملایر ضمن قدردانی از زحمات رئیس جمهور ادامه داد: از هیئت دولت می خواهیم تا با مفسدان اقتصادی و آن عده از مفسدین مسئول نمایی که دستشان به بیت المال وصل است را کم نماید چرا که مردم دیگر تحمل کلمه اختلاس و برداشت های میلیاردی را ندارند.

وی افزود: ریشه فساد را باید با مدیریت علوی خشکاند و نباید به آن رنگ و بوی سیاسی داد. فساد در هر دولتی که باشد منکر بزرگ است و دولتمردان باید با آن مقابله نماید.

آزادی خواه در ادامه راه رونق اقتصادی در کشور را این گونه بیان داشت: از تیم اقتصادی دولت انتظار می رود تا همه تلاش خود را برای رونق اقتصادی در تمام زمینه ها از جمله گسترش تولید، ثبات اشتغال و مقابله با واردات اقلام ضروری کشور به کار بندد تا هم کشور را از بحران اقتصادی برهاند و هم فاصله طبقاتی در کشور کم کند چرا که اگر این فاصله کم شود رضایتمندی مردم از دولت بیشتر می شود.

نماینده مردم ملایر با استقبال از انتصاب وزیر جدید آموزش و پرورش درباره برنامه های وی تصریح کرد: در برنامه وزیر جدید آموزش و پرورش دو موضوع مهم که یکی استفاده از تمامی ظرفیت های فرهنگیان کشور و دیگری توجه به مطالبات فرهنگیان وجود دارد که باید به آن دقت بیشتری شود و همچنین وزیر باید تمام تلاش خود را برای حل بحران صندوق ذخیره فرهنگیان انجام دهد.

آزادی خواه در بخش پایانی سخنانش درباره مشکلات شهرستان ملایر خاطرنشان کرد: مشکلات زیادی دربخش کشاورزی، اشتغال و راه های روستایی در شهرستان وجود دارد که از دستگاه های ذی ربط با نگاه  ویژه تری به آنها داشته باشند.

انتهای پیام/
برچسب ها: ملایر ، مجلس ، نماینده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار