دبیر هیات مدیره استقلال درباره امضای قرارداد بازیکنان این تیم در ابتدای فصل توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان پندار توفیقی، دبیر هیات مدیره استقلال در واکنش به انتقادات اخیر به نحوه عقد قرارداد بازیکنان استقلال اظهار داشت: مایل نبوده و نیستم به مسایل و گفتگوهـای بی حاصل رسانه ای که برخی بهـر دلیل و هـر نیتی مطرح می کنند وارد شوم. ولی هـوادار حق دارد سره از ناسره برایش شفاف شود. مدت هاست دوستان مدام در خصوص فصل نقل و انتقالات آغازین فصل جاری اظهـار نظر می کنند و رسانه هـا هـم بنا به رسالت خودشان تحلیلهای گوناگون عرضه می نمایند.

وی ادامه داد: من فقط بدیهـیات فعالیتهای صورت گرفته را جهت تنویر افکار عمومی و هـواداران فهـیم یاداوری می کنم. در ابتدای فصل مورد نظر با دریافت لیست نفرات مدنظر سرمربی محترم و برگزاری جلسات مکرر با ایشان و همچنین مدیرفنی وقت زنده یاد منصورخان پورحیدری ، نحوه رویکرد به جذب بازیکنان و لیست ورودی و هروجی ساعتها بحث و حلاجی گردید. لیست مدنظر سرمربی وقت بصورت رسمی دریافت و مذاکرات در فضای رقابتی سنتی و حرفه ای بین رقبا آغاز گردید.

توفیقی افزود: به جز دو مورد که یکی جذب تیم رقیب و دیگری که ماندن در تیم شهرستانی را انتخاب کردند، تقریبا تمام خواسته هـای سرمربی محترم اجابت گردید. و این امر بدیهـی ترین اقدام باشگاه در جهت پشتیبانی و تامین خواست های سرمربی می باشد.

دبیر هیئت مدیره باشگاه استقلال بیان کرد: به جرات سالمترین و شفافترین قراردادهای سالیان اخیر باشگاه استقلال به گواه مطلعین امر منعقد گردید و در تعیین قیمت عقد قراردادها ، فضای رقابتی و حرفه ای گری در حد و اندازه بضاعت فعلی فوتبال ایران لحاظ گردید.

وی عنوان کرد:بارهـا تاکید شده و بازهـم تصریح می کنیم که هـیچ بند مشروطی در هـیچکدام از قرارداهای بازیکنان و کادرفنی لحاظ نشده است و فقط آپشن هـای معقول و انگیزشی به نحوی در قراردادها گنجانده شده که در صورت تحقق آنهـا، قهـرمانی در لیگ و جام حذفی و موفقیت در مراحل گروهـی جام باشگاههای آسیا قرین یکدیگر خواهند بود و صد البته آپشن هـای انگیزشی با این هـدف مورد نظر همه عقلا و هـواداران فهـیم می باشد.

دبیر هیئت مدیره استقلال گفت:متاسفانه استفاده نابجا از فضای رسانه ای و مجازی در انجام این مهم در فصول نقل و انتقالات و تاکید براسامی و نامهـا بدون درنظر داشتن مهره های ارزشمند فعلی در تیم فوتبال استقلال، می تواند باعث بروز مشکلات متعدد شود. در هـمین راستا صبر و حوصله و آرامش در فضای تامین خواسته هـای کادرفنی و دلسوزان واقعی باشگاه مردمی بزرگ استقلال می تواند راهـگشای موفقیت هـای آتی باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار