رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان فارس از احداث نخستین پیست موتورسواری در بوستان 50 هکتاری مادر شیراز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمدرضا عالی ‌منش رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان فارس نبود پیست اتومبیلرانی و موتور سواری استاندارد را یکی از مشکلات مهم استان فارس و شهر شیراز در رشته اتومبلیرانی و موتورسواری بیان کرد.
وی افزود: نداشتن پیست موتور سواری و یا اتومبیلرانی سبب شده تا نتوانیم آموزش ‌های لازم را به علاقمندان داده و حتی مکانی را برای تخلیه هیجانات جوانان داشته باشیم و آنان مجبورند در خیابان ‌ها و معابر شهری خود را تخلیه کنند و این نیز تصادفات و هنجارهای مختلف اجتماعی را به دنبال دارد.
عالی ‌منش ادامه داد: بیشترین معلولان در فارس و شیراز ناشی از حوادث ترافیکی هستند و بخش عمده ‌ای از آن نیز به موضوع نبود پیست‌ های تمرینی استاندارد و تخلیه کردن هیجانات افراد در خیابان ‌ها و بروز تصادف می شود.
رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان فارس گفت: وضعیت فارس در حال حاضر به لحاظ داشتن پیست ‌های موتورسواری مناسب نیست و تنها در 9 شهرستان این استان پهناور پیست مناسب وجود دارد.
عالی ‌منش خاطرنشان کرد: امروز شهر شیراز و استان فارس در رشته موتور سواری و اتومبیلرانی دارای قهرمانان و مربیان برجسته ‌‎‌ای هستند که می‌ت وان با فراهم کردن زیرساخت ‌های مختلف آن را افزایش داد.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.