طرح نظارت ويژه بر فعاليت هتل ها، مهمانپذيرها، واحدهای پذیرایی بین راهی و سفره خانه هاى سنتى در آذربایجان شرقی شروع شد.

آغاز طرح  نظارت بر  موسسات گردشگری آذربایجان شرقی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی بیان کرد: طرح نظارت ويژه بر فعاليت هتل ها، مهمانپذيرها، مسافرخانه ها، واحدهای پذیرایی بین راهی و سفره خانه هاى سنتى از آبان ماه امسال با هدف ارتقای کیفیت موسسات گردشگری در استان اجرا مي شود.

حجازی گفت: در این طرح، گروه های بازرسی محسوس و نامحسوس، کار پایش و نظارت بر نحوه ارائه خدمات به گردشگران و مسافران، نظافت و شرایط بهداشتی محیط، وضعیت کارکنان و همچنین کیفیت و نحوه عرضه غذا در واحدهای پذیرایی بین راهی و سفره خانه هاى سنتى را مورد بررسی قرار می دهند.

وی افزود: این طرح پیرو جلسات برگزار شده با مدیران موسسات گردشگری در راستای آماده سازی این موسسات و ارتقا سطح خدمات مطابق استانداردهای بین المللی صورت می گیرد ، پس از انجام بازدیدهای میدانی، نتایج بازرسی ثبت و بر اساس رتبه ‌بندی کارشناسان این اداره کل موسسات گردشگری درجه بندی می شوند.

حجازی ابراز کرد: تیم های نظارتی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان طی بازدیدهای دقیق در صورت مشاهده هر گونه تخلفی با متخلفان نیز برخورد خواهند نمود.

انتهای پیام/ا


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار