قم؛

۷۰۰ هزار دانشجو در حال تحصیل در دانشگاه‌ پیام نور

رئیس دانشگاه پیام نور در دیداربا آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به فعالیت‌های آموزشی و علمی صورت گرفته در این دانشگاه گفت:۷۰۰ هزار دانشجو در دانشگاه‌ پیام نور در حال تحصیل هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، محمدعلی حسینی امروز در دیدار با آیت الله مکارم شیرازی بابیان این که دانشگاه پیام نور سال 73 تأسیس شده است و 4 هزار استاد در هیئت علمی این دانشگاه در حال فعالیت هستند،گفت: باتوجه به فعالیت‌های آموزشی و علمی صوت گرفته در این دانشگاه  ۵۰۰ مرکز پیام نور در سراسر کشور وجود دارد و ۷۰۰ هزار دانشجو نیز در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

وی افزود: در ورودی‌های ارشد و دکتری آمار خوبی از دانشجویان این دانشگاه گزارش شده که نشان دهنده حضور فعال دانشجویان این دانشگاه دارد.

حسینی حمایت از دانشجویان کم بضاعت را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: این دانشگاه سعی کرده با شهریه کمی که از دانشجویان اخذ می‌کند زمینه تحصیل دانشجویان و جوانان کم نیازمند را فراهم کند.

وی با اشاره به اقدامات فرهنگی و دینی انجام شده توسط دانشگاه پیام نور بیان کرد: همایش سبک زندگی توسط دانشگاه پیام نور در قم برگزار شد و در این همایش 950 مقاله از سوی دانشجویان و اساتید نیز به دبیرخانه  ارسال شد.

رئیس دانشگاه پیام نور خاطر نشان کرد: در حال حاضر دکتری در گرایش‌های اخلاق و مبانی نظری اسلام، قرآن و حدیث،‌تاریخ و تمدن با حضور طلاب سه سطح در این دانشگاه برگزار می‌شود.

حسینی خاطرنشان کرد: طلاب با اخذ مدرک دکتری به تدریس و فعالیت در عرصه دانشگاهی و پژوهشی کشور مشغول می‌شوند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار