گردهمایی هیأت‌های ورزشی بیماران خاص در رامهرمز برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛ رئیس هیات بیماران خاص استان خوزستان کیومرث حاجی‌زاده در این گردهمایی گفت: در حال حاضر 30 هزار نفر بیمار خاص را در سطح استان داریم که 200 ورزشکار در بین آن‌ها وجود دارد.

وی افزود: جایگاه هیات‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء در سطح استان تثبیت‌ شده است و جایگاه بالایی را در حال حاضر در سطح کشور داریم.

رئیس هیات بیماران خاص استان خوزستان گفت: ضرورت دارد مسؤولان و خیران نگاه ویژه‌ای به بیماران داشته باشند و این قشر آسیب‌پذیر جامعه را مورد حمایت ویژه قرار دهند.

وی افزود: باید راه‌های اشتغال‌زایی برای این قشر را ایجاد کنیم و با نگاه خیرخواهانه مردم بتوانیم این قشر از جامعه را امیدوار به زندگی نگه‌داریم.

حاجی‌زاده گفت: برای نخستین بار هفت ورزشکار پیوند اعضاء داریم که به مسابقات کشوری خواهند رفت و در بحث مدال‌آوری نیز کارهای خوبی صورت گرفته و در حال حاضر 20 هیات شهرستانی تشکیل‌شده است.

وی افزود: تاکنون کمک‌های مسؤولان در شهرستان و استان بسیار خوب بوده است و امیدواریم سایر مسؤولان و خیران و مردم از نزدیک با مشکلات این بیماران آشنا شوند.

پس از گزارش هیات استان و هیئت رامهرمز، مسؤولان هیئت‌های شهرستان‌ها مشکلات خود را مطرح کردند و در پایان به‌رسم یادبود به خیران و برخی از اعضاء فعال هیات رامهرمز لوح تقدیر اهدا شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.