مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌شرقی گفت: طرح کانون و مدرسه در مراکز مجتمع و شماره 6 کانون تبریز آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛هادی یوسف‌زاده گفت: با تشکیل جلسات هماهنگی کانون و مسؤولان آموزش و پرورش ناحیه 3 تبریز، از شهریور ماه سال جاری و برپایی جلسات متعدد هماهنگی بین مدارس منتخب و مراکز کانون، اجرای این طرح در دو مرکز مجتمع و شماره 6 تبریز از 15 آبان ماه آغاز شد.

وی ادامه داد: موفقیت کانون در آموزش غیرمستقیم و تاثیر مثبت این نوع آموزش در یادگیری کودکان، اولیاء آموزشی را امیدوار ساخته تا با استفاده از این روش آموزشی، مطالب درسی را به شکل تاثیرگذار به دانش‌آموزان آموزش دهند.

یوسف‌زاده اضافه نمود: در طرح کانون و مدرسه که بر اساس آن بخشی از آموزش کودکان مدارس ابتدایی در کانون انجام می‌شود، مطالب آموزشی توسط مربیان کانون و در حضور معلم برای دانش‌آموزان ارایه و مربیان از روش‌ آموزش غیر مستقیم مطالب درسی را در قالب فعالیت‌های کانونی با به آنها می‌آموزند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: این طرح از سال 79 تا 87 طی دو دوره به اجرا درآمده ‌بود و دوره سوم با نگاهی به نکات ضعف و قوت دوره‌های قبل به اجرا گذاشته شده است.

یوسف زاده اظهار داشت: در دوره جدید علاوه بر حضور دانش‌آموزان در کانون و حضور مربیان در مدارس، کودکان دارای نیازهای ویژه و کتابخانه‌های سیار شهری و روستایی نیز مشارکت خواهند داشت.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار