رئیس بهزیستی شهرستان مهران از دریافت نخستین گزارش گمشدگی یکی از زائران اربعین حسینی در این ستاد خبر داد/شماره تلفنی '123'ستاد گمشدگان اربعین حسینی در مرز مهران آماده دریافت گزارش های مربوطه

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، ستار ناصری اعلام کرد: کار جستجو برای یافتن این شخص گمشده که مردی 35 ساله با معلولیت شنوایی است توسط اعضا ستاد از دیروز آغاز و همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به دایر شدن ستاد گمشدگان اربعین حسینی در مرز بین المللی مهران از 21 آبان ماه گفت: در این ستاد کار ساماندهی و خدمات رسانی به زائران گمشده انجام می شود.

وی ادامه داد: زائران در صورت گم شدن به این ستاد تحویل می شوند و از طریق کارکنان بهزیستی مستقر در این ستاد کار شناسایی و پیگیری خانواده های این افراد انجام می شود.


وی همچنین از توزیع وسایل توانبخشی از جمله ویلچر، واکر و عصا به معلولان و سالمندان جامعه هدف بهزیستی در اربعین حسینی در مهران خبر داد. زائران اربعین برای اعلام گمشدگی همراهان و یا پیگیری از وضعیت گمشدگان می توانند با این شماره سه رقمی تماس بگیرند.

وی با بیان اینکه ستاد گمشدگان اربعین حسینی از 21آبان ماه در مرز مهران دایر شده گفت: در این ستاد کار ساماندهی و خدمات رسانی به زائران گمشده انجام می شود.

وی ادامه داد: زائران در صورت گم شدن به این ستاد تحویل می شوند و از طریق کارکنان بهزیستی مستقر در این ستاد کار شناسایی و پیگیری خانواده های این افراد انجام می شود.

به گفته وی، این اداره کل در اربعین امسال در کنار سایر دستگاه های اجرایی با استفاده از ظرفیت ها و امکانات لازم خدمات دهی به گروه های مختلف معلولان و سالمندان زائر را انجام خواهد داد.

وی همچنین از توزیع وسایل توانبخشی از جمله ویلچر، واکر و عصا به معلولان و سالمندان جامعه هدف بهزیستی در اربعین حسینی در مهران خبر داد.

خدمات دهی به زائران اربعین حسینی همگام با سایر دستگاه های اجرایی استان توسط بهزیستی از 20 آبان ماه آغاز و تا بعد از اربعین حسینی و بازگشت زائران ادامه دارد.









انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.