فرماندار شهرستان نمین گفت: 100درصد راههای ارتباطی روستاهای بالای 20 خانوار شهرستان نمین آسفالت هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ فرهاد عبدالعلی پور در بازدید از عملیات اجرایی آسفالت روستای میناباد با اعلام این خبر که طول راههای روستایی این شهرستان بیش از 236 کیلومتر است گفت: 100درصد راههای ارتباطی روستاهای بالای 20 خانوار شهرستان نمین آسفالت هستند.

وی افزود: با نگاه کلی به فعالیت های انجام شده در زمینه آسفالت، احداث و یا بهسازی راههای روستایی شهرستان، بیش از 190 کیلومتر از این راهها آسفالت ریزی یا بهسازی شده است.

فرماندار شهرستان نمین گفت: 60 کلیومتر جاده مرزی شهرستان با کشور آذربایجان نیز بهسازی و یا آسفالت ریزی کامل شده است.

عبدالعلی پور با بیان این مطلب که در سالجاری در شهرستان برای احداث، تکمیل، مطالعه و یا بهسازی راههای روستایی بالغ بر 14 میلیارد ریال اختصاص داده شده است گفت: در سالیان گذشته نیز مبالغ قابل توجهی برای این امر اختصاص داده شده بود.

وی افزود: عملیات بهسازی و آسفالت راه ارتباطی روستای میناباد از توابع بخش عنبران با یک و نیم کیلومتر طول و صرف هزینه ای بالغ بر 4 میلیارد و 500 میلیون ریال انجام می گیرد.

عبدالعلی پور گفت: با توجه به نوع اقليم و تنوع فراورده های كشاورزی، مسئله راه های مناسب روستايی برای حمل و نقل هرچه سريع، آسان و ارزانتر فرآورده ها به بازار مصرف يكی از اصلی ترين دغدغه های ذهنی مسئولان می باشد.

وی با بیان این مطلب که کاهش مهاجرت به شهرها وابسته به توسعه وعمران مناطق روستایی است اظهار داشت: با اجرای طرح های عمرانی در روستاها، زمینه خدمت رسانی هر چه بیشتر به روستائیان فراهم شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار