رئیس مرکز بهداشت استان اظهار کرد: 16 اکیپ در مناطق مختلف استان بر روی مواد غذایی، آب و مواکب ویژه اربعین نظارت دارند؛ برای کنترل بیماری ها 8 گیت ورودی در مرز، 2 گیت در پایانه و در هر ورودی مهران سرابله و ایوان نیز اکیپ هایی مستقر هستند که در راه برگشت نیز عملیات بیماری یابی از زوار را رسیدگی می کنند. "راضی ناصری فر"، رئیس مرکز بهداشت استان اعلام کرد:

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،"راضی ناصری فر"، رئیس مرکز بهداشت استان اعلام کرد:16 اکیپ در مناطق مختلف استان بر روی مواد غذایی، آب و مواکب ویژه اربعین نظارت دارند.

وی گفت:بیشترین دغدغه در حوزه کاری بهداشت و درمان،  بحث ورود بیماری های مسری به کشور و تامین سلامت کامل برای زوار اربعین است.


وی عنوان کرد: اقدامات در حال انجام برای زوار اربعین، سلامت خوانواده ، بیماری های واگیر و غیر واگیر، بهداشت و محیط، تغذیه و بعضا در مواقع خاص مسائل بهداشت روان نیز خواهد بود.


وی افزود: برای کنترل بیماری ها 8 گیت ورودی در مرز، 2 گیت در پایانه و در هر ورودی مهران سرابله و ایوان نیز اکیپ هایی مستقر هستند که در راه برگشت نیز عملیات بیماری یابی از زوار را رسیدگی می کنند.


ناصری فر خاطر نشان کرد: اقدمات لازم اعم از واکسن، مواد گندزدا و امکانات مربوطه و نیز در مانگاه جهت درمان سرپایی زوار در مرز پیش بینی شده است.



رئیس مرکز بهداشت استان در خصوص همکاری دیگر استانها بیان کرد: در استانهای معین اردبیل، همدان، اراک و اصفهان نیرو و کمکهای لازم دریافت می شود.


وی در پایان  از مردم خواست با خادمین همکاری لازم را داشته باشند و توصیه های بهداشتی را جدی بگیردند.













انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.