داعش ترامپ را به "الاغ" تشبیه کرد

گروهک تروریستی داعش پیروزی ترامپ در انتخابات را پایان قدرت آمریکا در جهان دانست.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نظرات متفاوتی به همراه داشت. اما از میان آنها نظر گروهک تروریستی داعش شاید از همه جالب‌تر باشد. این گروهک پس از شنیدن خبر پیروزی ترامپ، او را احمقی دانست که آمریکا را رو به اضمحلال خواهد برد. مبارزان داعش، دونالد ترامپ را به الاغی تشبیه کردند که با به دست گرفتن قدرت، آمریکا را به ویرانه تبدیل می‌کند.

داعش ترامپ را به

یکی از اعضای این گروهک گفته است "چیزی که ما می‌خواهیم این است که آمریکا به دست الاغی مثل ترامپ سپرده شود تا با دست خودش آن را نابود کند. در نهایت آنها دشمن ما هستند و ما با آنها وارد جنگ خواهیم شد. نابودی آنها یا به دست ماست یا خود آنها. از خدا می‌خواهیم که این کار به دست ما انجام شود". 

این گروهک تروریستی یک روز پس از انتخابات در توییتر پستی با تصویر ترامپ منتشر کرد و نوشت "دونالد، سعی نکن مخفی شوی. مبارزان ما آماده‌اند". 

داعش ترامپ را به

داعش در پست دیگری تصویر دستکش بوکس را در توییتر قرار داد و ترامپ را به مبارزه طلبید.

داعش ترامپ را به

طالبان نیز در پیامی جداگانه به ترامپ دستور داد نیروهای آمریکایی را از افغانستان خارج کند. ترامپ چندین بار در سخنرانی‌های تبلیغاتی‌اش با صراحت گفته بود داعش و دیگر گروه‌های تروریستی را نابود خواهد کرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار