دبیر انجمن بیس بال و سافت بال گفت: لیگ بیس بال منطقه جنوب با صعود تیم های لین و نادری بوشهری به مرحله نهایی این رقابت ها به پایان رسید.

کیوان صفاییان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تصریح کرد: دور پایانی مسابقات لیگ بیس بال منطقه جنوب به میزبانی بوشهر با شرکت 4 تیم انجام شد که در پایان مسابقات تیم های لیان و نادری بوشهر به فینال مسابقات لیگ راه یافتند.

وی افزود: قانون مسابقات لیگ بیس بال را تغییر دادیم به طوری که سال های گذشته مرحله فینال با حضور 4 تیم برگزار می شد اما امسال این فرصت را برای تیم های سوم هر منطقه ایجاد کردیم تا با برگزاری یک مسابقه به عنوان تیم پنجم در مرحله پایانی شرکت کنند.

دبیر انجمن بیس بال و سافت بال ادامه داد: بنا براین برای مشخص شدن تیم پنجم، تیم کرمان از منطقه جنوب با تیم گیلان از منطقه شمال با هم به رقابت می پردازند که این مسابقات هفته آینده برگزار می شود.

صفاییان گفت: مرحله فینال مسابقات لیگ بیس بال روز های 22 تا 26 آذرماه در بوشهر برگزار می شود و تیم های لیان و نادری از منطقه جنوب و تیم های خراسان رضوی و قم از منطقه شمال در دور پایان با هم به رقابت می پردازند.

وی بیان کرد: سوم اسفند ماه تیم ملی به مسابقات غرب آسیا در پاکستان اعزام می شود براین اساس انتخابی تیم ملی نیز از مسابقات لیگ بیس بال شمال و جنوب صورت می گیرد که با برگزاری مرحله پایانی اعضای تیم ملی مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار