چابهار با توجه به موقعیت راهبردی و دسترسی به آب های آزاد برای صادرات کالاهای تولیدی، ظرفیت مناسبی در زمینه فعالیت شیلاتی و استقرار واحدهای صنعتی، تولیدی، فولاد و پتروشیمی دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان،به منظور بررسی و هم اندیشی در خصوص رفع مشکلات تعاونی های صید و صیادی شهرستان های چابهار و کنارک، نشستی با حضور سید حمید کلانتری، معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و هیئت همراه، مهرداد جهاندیده مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برگزارشد .

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دراین نشست گفت: چابهار با توجه به موقعیت راهبردی و دسترسی به آب های آزاد برای صادرات کالاهای تولیدی، ظرفیت مناسبی در زمینه فعالیت شیلاتی و استقرار واحدهای صنعتی، تولیدی، فولاد و پتروشیمی دارد.

 سیدحمیدکلانتری  از تشکیل کارگروه ویژه متشکل از نمایندگان تعاونی ها، مدیر اداره تعاون شهرستان ، مجموعه مدیران بانک توسعه تعاون، فنی و حرفه ای و شیلات برای رفع هرچه سریعتر مشکلات تعاونی های صید و صیادی خبر داد.

وی همچنین در پاسخ به انتظار مدیران تعاونی ها مبنی بر بیمه شدن قایق های صیادی گفت: در آینده ای نزدیک تمهیدات لازم در این خصوص انجام خواهد شد.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.