ترامپ رسانه ها را عامل اعتراضات گسترده علیه خود می داند

با ادامه اعتراضات گسترده مردم آمریکا علیه پیروزی 'دونالد ترامپ' در انتخابات ریاست جمهوری این کشور ؛ رییس جمهوری منتخب آمریکا این پیروزی را مدیون یک انتخابات ازاد و موفقیت آمیز خواند و رسانه های این کشور را عامل اعتراضات مردم به پیروزی خود دانست.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، با بالاگرفتن موج اعتراضات مردم در سراسر آمریکابه پیروزی 'دونالد ترامپ' در انتخابات ریاست جمهوری در روز سه شنبه؛ ترامپ در صفحه توئیتر خود نوشت: ما انتخاباتی ازاد و موفقیت آمیز را پشت سر گذاشته ایم و حالا معترضین حرفه ای به تحریک رسانه ها به تظاهرات برخاسته اند و این منصفانه نیست.

براساس گزارش رسانه های آمریکایی ؛ این پیام توئیتری ترامپ در فاصله ای کمتر از نیم ساعت بیش از 12 هزار بار توسط طرفداران او در سراسر آمریکا به تکرار منتشر شد.

این در حالی است که از بامداد چهارشنبه و پس از اعلام نتایج این انتخابات ؛ گروه های مختلف مردم این کشور در خیابان های شهر های مختلف آمریکا دست به تظاهرات زدند که تا امروز همچنان ادامه دارد.

براساس گزارش رسانه ها؛ بسیاری از این تظاهرات ها به غارت و خرابکاری در خیابان های شهرهای آمریکا منجر شد و معترضین در برخی از این راهپیمایی ها خواستار قتل ترامپ شده اند.
منبع: ایرنا
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.