جدیدی:به دلایل حواشی اخیر در مراسم تشییع پورحیدری حاضر نشدم/حاشیه سازان را حلال کردم

پیشکسوت کشتی کشورمان که در روزهای اخیر به یکی از جنجالی ترین افراد ورزش کشور تبدیل شده بود، درباره عکس های منتشر شده از وی توضیحاتی داد.

جدیدی:به دلایل حواشی اخیر در مراسم تشییع پورحیدری حاضر نشدم/حاشیه سازان را حلال کردمبه گزارش خبرنگار ورزشی حوزه کشتی و رزمی باشگاه خبرنگاران جوان ، عباس جدیدی، پیشکسوت کشتی کشورمان که در چند روز گذشته به يكی از جنجالی ترين شخصیت  ورزشی كشور تبدیل و انتقادات زیادی از وی شده بود، درباره اتفاقات رخ داده و عكسی كه از وی در كنار مرحوم پورحيدری منتشر شده بود، بیان کرد: اگر به ملاقات منصورخان نمی رفتم يك حرف می زدند و حالا هم كه رفتم اين اتفاقات رخ داد. من كسانی که چنين كاری را با من كردند، حلال می كنم اما آن روز صبح که به بیمارستان رفتم، به هیچ وجه قصد عكس گرفتن نداشتم و حالا از شانس بد من، زاويه ديدم نسبت به دوربين آنطور شد که سبب ناراحتی خیلی ها شد.

وی افزود: به دلایل خاصی نتوانستم به تشييع جنازه پورحیدری بروم و از این موضوع بسیار ناراحتم. خانواده پورحيدری به من گفتند كه ما در اين موضوع به خاطر شما ناراحت هستيم و امیدوارم مشکلی پیش نیاید.

جدیدی خاطرنشان کرد: همه به گرفتن عکس سلفی و یادگاری علاقه دارند و من هم از این امر مستثنی نیستم.

عضو شورای شهر تهران درخصوص حضورش در سیاست بیان کرد: در شورای شهر هرجا به نفع مردم باشد، ورود می کنم. من ورزشکار هستم و مدال های زیاد جهانی و المپیک کسب کردم اما رشته تحصیلی ام حقوق است و 2 کتاب نیز با موضوع مدیریت شهری نوشتم.
 
 جدیدی در پایان گفت: هیچوقت دوپینگ نکردم و 99.5 درصد از کسانی که دوپینگ می کنند از صحنه ورزش حذف می شوند اما من 10 مدالم را پس از این جریانات کسب کردم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۷ ۲۲ آبان ۱۳۹۵
بدبخت مردمی که این فرد عضو شورای شهرشونه
Netherlands
ناشناس
۰۱:۲۷ ۲۲ آبان ۱۳۹۵
خسته نباشی پهلوون ...کلا با زاویه نگاهت تو تمام مسایل مشکل دارم رییس جان ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۳ ۲۱ آبان ۱۳۹۵
دوپینگ نکردی؟باباتودیگه کی هستی؟باسلفی فردوسی پورومنصوریان مشگل دارندنه کسی دیگه..
آخرین اخبار