امام جمعه اسلام آباد غرب گفت: ایران اسلامی در تمام دنیا پرچمدار اسلام و ادامه نهضت عاشور است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حجت الاسلام سید امیر محمدی پور  امام جمعه اسلام آباد غرب در خطبه اول نماز، با توصیه  به نمازگزاران به رعایت  تقوی الهی گفت:  باید با رعایت اخلاق دینی و  اسلامی و پرهیز از معصیت به قرب الهی برسیم.

حجت الااسلام محمدی پور گفت:   امروز ایران اسلامی در تمام دنیا پرچمدار اسلام و ادامه نهضت عاشور است و دشمنان اسلام با قصد ضربه به ایران به دنبال از بین بردن اسلام هستند که خوشبختانه امروز توانستیم به عنوان یک قدرت بزرگ در برابر آنها ایستادگی و توطئه های آنان را خنثی کرده.
وی با اشاره به اینکه  همه جهانیان نظاره گر همایش عظیم اربعین حسینی (ع )هستند گفت:  دشمنان اسلام از اتحاد مسلمانان هراس دارند و مسلمانان با ایجاد وحدت بیشتر نهضت عاشورا را به نهضت و قیام امام زمان عج وصل میکنند.
امام جمعه اسلام آبادغرب با توجه به انتخاب ترامپ به عنوان رییس جمهور آمریکا گفت: ترامپ چون مشکلات داخلی آمریکا رو با صداقت بیشتری بیان کرد مردم به وی  رای دادندو برای ما فرقی نمی کند که کی ریس جمهور آمریکا باشد
چرا که مردم ایران اسلامی از قیام عاشورا الهام گرفتند که از هیچ دشمنی نترسند در صورتی که تمام دنیا از ابرقدرتها هراس دارند.
امام جمعه اسلام آبادغرب درپایان گفت :مسکن مهر اسلام آبادغرب دارای مشکلات عدیده ای میباشد که خوشبختانه دستگاه قضایی به پرونده آن ورود پیدا کرده و با احقاق حق فقرا با خاطیان برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.