پیروزی دونالد ترامپ، باعث بروز ناآرامی‌های گسترده در آمریکا شده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیروزی دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری خواه، در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باعث شد تحولاتی ناگهانی در این کشور و سایر نقاط جهان رخ دهد. 


اخبار لحظه به لحظه در خصوص تحولات پس از مشخص شده نتایج انتخابات آمریکا را در اینجا مشاهده کنید:


جمعه، 21 آبان







بوریس جانسون، وزیر امور خارجه انگلیس، از سران اروپایی خواست انتقاد از ترامپ را کنار بگذارند و وی را به عنوان پیروز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بپذیرند.

کمیسر امور بازرگانی اروپا اظهار کرد پیروزی ناگهانی دونالد ترامپ، در مذاکرات پیمان ترانس آتلانتیک اختلال ایجاد می کند.

رئیس جمهور فرانسه، فرانسوا اولاند، اظهار کرد ترامپ باید مواضع خود را در خصوص ایران، روسیه، سوریه و اوکراین اعلام کند.

نشریه یو اس ای تودی در جدیدترین گزارش خود به بررسی احتمال ابطال توافق هسته‌ای از سوی ترامپ پرداخته است.

مشاور سابق آژانس امنیت ملی آمریکا اعلام کرد نگران نیست روسیه پس از پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، وی را به این کشور تحویل دهد.

با گذشت چند روز از آشوب ایجاد شده در بازار بورس، در پی پیروزی ترامپ در انتخابات، ثبات به بورس آمریکا بازگشت.

رئیس بانک مرکزی کره جنوبی اظهار کرد در صورتی که ترامپ به تعدادی از سیاست های اقتصادی خود عمل کند، اقتصاد جهان دچار لطمه ای سنگین خواهد شد.

در حالی که بسیاری از مردم آمریکا هنوز پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات را نپذیرفته اند، وی برای انتصاب 4 هزار مقام و مسئول سیاسی آماده می شود.

بیل کلینتون، رئیس جمهور سابق آمریکا و همسر هیلاری کلینتون، نامزد شکست خورده انتخابات، در تماسی تلفنی پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری را به وی تبریک گفت.

صدها نفر از مردم شهر بالتیمور آمریکا برای دومین شب متوالی، در اعتراض به نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور، دست به تظاهرات زدند.

دونالد ترامپ در جدیدترین توییت خود اظهار کرد: "انتخاباتی موفق و باز داشتیم، اکنون تظاهرکنندگان حرفه ای، با تحریک رسانه‌ها، به خیابان ها آمده اند. اصلا منصفانه نیست!" 

شبکه تلویزیونی سی ان ان لحظاتی پیش در خبری فوری از حضور صدها تن در خیابانهای شهر بالتیمور برای دومین شب متوالی در اعتراض به انتخاب دونالد ترامپ به مقام ریاست جمهوری آمریکا خبر داد.
همچنین پایگاه اینترنتی موران گزارش داد: صدها نفر از مخالفان ترامپ در شهر فیلادلفیا در ایالت پنسیلوانیا تظاهرات کردند. این تظاهرات در خیابانهای مرکزی شهر فیلادلفیا برگزار شد.

در ادامه اعتراض مردم آمریکا به پیروزی ترامپ، صدها دانشجو در ایالت تنسی به تظاهرات در خیابان ها پرداختند.

هیلاری کلینتون در جدیدترین مصاحبه خود، با اظهار ناامیدی از نتیجه انتخابات از طرفدارانش خواست پیروزی ترامپ را پذیرفته و به وی شانسی برای ریاست جمهوری بدهند. او در ادامه گفت انتخابات نشان داد سطح اختلاف ها در آمریکا بیشتر از سطح پیش بینی شده در گذشته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۲۲ آبان ۱۳۹۵
تظاهرات مردم امریکا بیداری نیست
نوعی باج خواهی فراماسونریست که ترامپ را تسلیم خود کنند تا از چنگ پوتین بیرون بیاید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۱ ۲۲ آبان ۱۳۹۵
معتزضین چه می خواهند !!!!!! ایا شیوه دموکرات ها شیوه منافقانه ای نیست !!!!!!
آخرین اخبار