وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: رویکرد و نگاه دولت تدبیر و امید به خوزستان به واسطه ایستادگی مردم این استان در هشت سال دفاع مقدس، ویژه است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ محمود واعظی صبح جمعه در جمع خبرنگاران در شهرستان شوش در خوزستان افزود:تلاش دولت یازدهم رفع محرومیت از مناطق مختلف خوزستان است چرا که مردم این استان حق بزرگی به گردن دولت و نظام دارند. 

واعظی همچنین با تجلیل از ایستادگی و مقاومت مردم شوش در هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: فداکاری مردم این شهرستان در دوران جنگ تحمیلی هرگز فراموش نخواهد شد و دولت نیز تلاش می کند نیازمندی و مطالبات مردم این شهرستان را تامین کند. 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: در زمینه ارتباطات مخابراتی و اینترنت کارهای خوبی در استان خوزستان و شهرستان شوش صورت گرفته و طبق بررسی به عمل آمده تمام روستاهای این شهرستان از شبکه ارتباط تلفنی بهره مندند؛ ضمن اینکه برخی روستاهای شوش به اینترنت متصل هستند. 

واعظی گفت: تمام روستاهای بالای 20 خانوار شهرستان شوش تا پایان دولت یازدهم به شبکه اینترنت متصل خواهند شد. 

وی همچنین به مشکل آنتن دهی تلفن همراه در جاده های شوش و برخی جاده های استان خوزستان اشاره کرد و گفت: این مشکل بررسی شده و رفع خواهد شد. 

واعظی در سفر به شهرستان شوش در شمال استان خوزستان به زیارت حرم حضرت دانیال نبی(ع) رفت و با تامین فیبرنوری برای این حرم، موافقت کرد. 

شهرستان شوش با 220 روستا و بیش از 200 هزار نفر جمعیت در شمال خوزستان واقع است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بر اساس برنامه کاری حضور در شورای اداری چند شهرستان استان خوزستان را در برنامه دارد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.