نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: در تلاش هستیم مشکلاتی که در زمینه قانون گذاری در مباحث ورزشی وجود دارد را برطرف کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ناهید تاج‌الدین در نخستین نشست مشترک ورزشکاران و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و شورای شهر اصفهان اظهار کرد: در جایگاه نمایندگی قرار گرفته‌ایم تا در راستای برطرف کردن مشکلات مختلف تلاش کنیم.

وی ادامه داد: خدمت به وزرش و ورزشکاران کمک به بهبود وضعیت جسمی و روحی جامعه است، امروز یکی از اصلی‌ترین مشکلات کشور موضوع اشتغال است و با توجه به مقوله ورزش می‌توان تا حدودی بر چنین مشکلاتی غلبه کرد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نباید به ورزش تنها به عنوان سرگرمی نگاه کرد اظهار داشت: با توجه به مقوله ورزش می‌توان بسیاری از معضلات اجتماعی را کاهش داد، این در شرایطی است که شاهد کاهش فعالیت‌‌های جسمانی و بی‌توجهی به امر ورزش در میان مردم هستیم و این برای سلامت جامعه مخاطره آمیز است.

وی افزود: در تلاش هستیم مشکلاتی که در زمینه قانون گذاری در مباحث ورزشی وجود دارد را برطرف کنیم، البته در بسیاری موارد قوانین خوبی داریم اما گاهی نیز تعدد قوانین باعث ایجاد مشکلاتی می‌شوند که نیاز به برطرف شدن دارند.

تاج‌الدین تصریح کرد: در صورتی که اصفهان را با توجه به ظرفیت‌های فراوان آن در بخش ورزش با سایر استان‌ها مقایسه کنیم در می‌یابیم که با نقطه ایده آل فاصله زیادی داریم.

وی اضافه کرد: باید توجه داشت که بخشی از مشکلات ناشی از مسائل مدیریتی است، نباید مدام از اصفهان ستیزی سخن به میان آورد، گاهی برای خود دشمنان فرضی تصور می‌کنیم که این خود باعث ایجاد مشکل می‌شود.

این نماینده مجلس گفت: درست است که مردم از ما به عنوان نمایندگان مجلس انتظار معجزه ندارند اما این توقع را دارند که پیگیر مشکلات آن‌ها باشیم.

وی تاکید کرد: از تمامی ورزشکاران درخواست داریم مشکلات را به همراه راحل‌های پیشنهادی ارائه کنند تا بتوانیم در راستای برطرف کردن آنها تلاش کنیم، خوشبختانه وزیر جدید ورزرش و جوانان اهل اصفهان است و امیدواریم توجه ویژه‌ای به اصفهان داشته باشند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار