شیراز؛

ساخت ایستگاه آتش نشانی گامی موثر درسرعت بخشیدن به ارائه خدمات اطفایی

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز گفت: با اخذ مجوز ساخت یک ایستگاه آتش نشانی در بولوار شاهد، سرعت اطفا آتش سوزی های احتمالی درباغات قصردشت افزایش می یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد مهدی شایق رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز گفت: با اخذ مجوز ساخت یک ایستگاه آتش نشانی در بولوار شاهد، سرعت اطفا آتش سوزی های احتمالی درباغات قصردشت افزایش می یابد.
وی با بیان اینکه یکی از عمده ترین و خبرسازترین آتش سوزی ها در سال های اخیر مربوط به حریق باغ ها، مراتع و فضای سبز بوده است ادامه داد: متاسفانه باغ های شیراز از این قاعده مستثنی نیست و هر سال بسیاری از این منابع ارزشمند به دلایل متفاوت و عوامل انسانی آتش گرفته و خسارات زیادی به این سرمایه های ملی وارد می شود.
شایق افزود: در سال های اخیر به دلیل بی احتیاطی افراد در آتش زدن ضایعات در داخل فضای سبز باغ ها، شعله باز از جمله کبریت یا ته سیگار روشن و دیگر عوامل انسانی، از این منابع ارزشمند و سرمایه ملی که گاهی سوابق تاریخی و کهنی دارند چیزی باقی نمانده و در حال نابودی هستند و در شیراز باغات قصردشت از دیرباز صاحب نام و شهرت بوده اند ومتاسفانه هرساله شاهد از بین رفتن این باغ ها هستیم.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.