مسئول امور پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی بوئین و میاندشت از افزایش ۶۸ درصدی کل ماموریت‌ های شش ماهه امسال این شهرستان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مجید منصوری  با بیان این که فوریت‌های پزشکی شهرستان بوئین و میاندشت از یک پایگاه جاده‌ای و ۷ نفر پرسنل برخوردار است، اظهار کرد: تکنسین‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی این شهرستان در ۶ ماهه ابتدای امسال، به ۳۹۱ ماموریت شامل ۲۲۰ ماموریت غیرتصادفی و ۱۷۱ ماموریت تصادفی اعزام شدند.
وی با اعلام این که در این مدت ۲۹۴ مصدوم و بیمار پس از انجام اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان منتقل شده اند، گفت: از تعداد کل حوادث جاده‌ای، ۱۴۴ مورد تصادفی و ۱۴۴ مورد غیرتصادفی و از کل ماموریت‌های شهری نیز ۲۷ حادثه رانندگی و ۷۶ حادثه غیر رانندگی بوده است.
مسئول امور پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی شهرستان بوئین و میاندشت با اشاره به افزایش ۶۸ درصدی کل ماموریت‌های ۶ ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، افزود: از مجموع این ماموریت‌ها، ۲۸۸ مورد در نقاط جاده‌ای و ۱۰۳ مورد در مناطق شهری انجام شده است.
منصوری ادامه داد: در مجموع ماموریت‌ های غیرتصادفی در این مدت، ۴۵ بیمار با مشکل داخلی، ۲۵ مورد قلبی، ۲۰ مورد تنفسی، ۱۳ مصدوم ناشی از سقوط و ۹ مورد مسمومیت از خدمات فوریت‌های پزشکی بوئین و میاندشت استفاده کردند.
وی در پایان با اشاره به نقش ارزنده پایگاه های فوریت های پزشکی در کاهش آسیب ها و تلفات، بر لزوم دقت و سرعت عمل پرسنل این پایگاه ها تاکید کرد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.