سوگواره شعر عاشورایی با عنوان "قافله فانوس" با هدف گرامیداشت شهدای مدافع حرم در 27 آبان ماه درگلپایگان برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دبیر انجمن ادبی فانوس اظهارداشت: در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی سوگواره شعر عاشواریی با عنوان "قافله فانوس" با هدف گرامیداشت شهدای مدافع حرم روز 17 آبان ماه با حضور شاعران برجسته کشوری برگزار می شود.

فتح الله مهده ور  بیان کرد: با اطلاع رسانی در سراسر کشور از طریق فضای مجازی، در حال حاضر حدود 200 اثر از استان های اصفهان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی ، گیلان، زنجان، قزوین ، خوزستان، یزد، مرکزی، لرستان ، ایلام و کرمانشاه به دبیرخانه انجمن ادبی فانوس ارسال شده است.

مهده ور یادآور شد: همه قالب‌های شعر سوگواره شعر عاشورایی باید کلاسیک و در قالب‌های مختلف شعر و حداکثر سه اثر با موضوعات عاشورا، ایثار و شهادت ویژه مدافعان حرم باشد.

دبیر انجمن ادبی فانوس گفت: شعرای و علاقه ممدان به ارسال آثار می توانند تا 23 آبان‌ماه آثار ادبی خود را به دبیرخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان و یا آدرس الکترونیکی fanoosgolpa1395@gmail.com و یا از طریق شماره شماره هماهنگی و تلگرام 09030449577 ارسال کنند.


وی یادآور شد: سوگواره شعرعاشورایی از سوی انجمن ادبی فانوس و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون بسیج هنرمندان، بنیاد شهید انقلاب اسلامی، آموزش و پرورش و روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر گلپایگان برگزار می‌شود.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار