سرمربی تیم ملی جوانان گفت: به لحاظ منطقی بهتر بود که در مسابقات چهارجانبه کره حاضر نمی شدیم اما با همفکری دوستان به این نتیجه رسیدیم که محسنات این تورنمنت بیشتر است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان تیم فوتبال جوانان کشور برای شرکت در تورنمنت چهارجانبه ای در کشور کره حاضر است. ملی پوشان جوان کشور در روز نخست این مسابقات مقابل کره قرار گرفت و متأسفانه نتیجه را واگذار کرد؛ اما امروز در دومین دیدار خود مقابل نیجریه به پیروزی دست یافت. 

امیر حسین پیروانی سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان در گفت و گو با رادیو ورزش در ارتباط با بازی این تیم مقابل نیجریه گفت: نیجریه سابقه قهرمانی در رده تیم های پایه در سطح جهان را دارد و تیم بسیار خوبی است. امروز بازی بسیار سختی را داشتیم؛ درست است که نتیجه به نفع ما شد و توانستیم  3 امتیاز کسب کنیم؛ اما بازیکنان بسیار با غیرت مسابقه دادند. علی رغم اینکه اواخر مسابقه با 10 یار بازی کردیم؛ اما توانستیم به یک گل دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: به لحاظ منطقی بهتر بود که در این مسابقات حاضر نشویم؛ جدا از وضعیت جسمانی که بازیکنان در شرایط ایده آلی قرار ندارند؛ از لحاظ ذهنی هم گفته می شود که بعد از تورنمنت های سخت بهتر است بازیکنان حداقل 10 روز ریکاوری ذهنی داشته باشند؛ اما در صحبت هایی که با همکاران داشتیم، به این نتیجه رسیدیم که محسنات این تورنمنت بیشتر از مشکلاتش است، به همین جهت پذیرفتیم. با توجه به اینکه این مسابقات در کره جنوبی برگزار می شد، ما با نحوه هماهنگی با شرایط آب و هوایی و اختلاف ساعتی که وجود داشت، آشنا می شدیم. 
 
سرمربی تیم فوتبال جوانان خاطرنشان کرد: با عنایت به اینکه حدود 36 ساعت پس از رسیدن با کره بازی داشتیم، تیم هنوز به هماهنگی لازم نرسیده بود؛ در نتیجه متاسفانه بازی خوبی را ارائه ندادیم؛ اما امروز علی رغم بازی دشوار مقابل نیجریه به پیروزی رسیدیم. رضا شکاری، کاپیتان تیم توانست گل پیروزبخش ما را به ثمر برساند. 2،3 بازیکن اصلی و تاثیرگذارمان در اختیار تیم نیستند؛ به همین جهت بازیکنان جدیدتری را به ترکیب اضافه کرده ایم، قطعا تیم نیازهایی دارد. آذرماه، استعدادیابی در سراسر کشور خواهیم داشت که سعی می کنیم از این طریق نقاط ضعف را پوشش دهیم. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار