نمایندگان کنسولگری عراق در مازندران روزانه 7 هزار ویزا صادر می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، احمد فوزی شوکت کنسول سفارت عراق در مازندران، ساری در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری از حضور 20 روزه خود در ساری خبر داد و گفت: ابتدای کار روزانه 5 هزار ویزا صادر میشد و در حال حاضر 7 هزار ویزا در روز صادر می شود.

احمد فوزی شوکت افزود: استقبال مازندرانی ها برای ثبت نام عتبات عالیات بسیار پرشور است و تاکنون تعدا صدور ویزا حدود 70 درصد بیشتر از پارسال بوده است.

حمیدرضا رجبی مدیرعامل شرکت کارگزاران حج و زیارت مازندران نیز گفت: نمایندگان کنسولگری عراق برای دومین سال متوالی در ساری مستقر هستند.

رجبی با بیان اینکه حضور این نمایندگان سبب سرعت انجام کار شده است، افزود: در سال های گذشته صدور ویزا یک هفته زمان میبرد و در حال حاضر به علت حضور نمایندگان کنسولگری عراق در ساری در 48 ساعت ویزا صادر می شود.

حبیب الله ساداتی مدیر حج و زیارت مازندران نیز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری با اشاره به افزایش 90 درصدی ثبت نام کنندگان عتبات عالیات در مازندران گفت: 43 هزار نفر در مازندران برای عزیمت به عتبات عالیات ثبت نام کردند که از این تعداد 38 هزار نفر تاکنون موفق به دریافت ویزا شدند.

ساداتی با بیان اینکه اعزام زائران از دهم آبان امسال آغاز شده است، افزود: علاوه بر حمل و نقل زمینی، امسال برای اولین بار در مازندران 10 پرواز با ظرفیت 2 هزار و 100 نفر پیش بینی شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.