معاون سیاسی سپاه پاسداران گفت: تحولات حلب به نفع دولت سوریه پیش می‌رود.

"سردار رسول سنایی‌راد" معاون سیاسی سپاه پاسداران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین وضعیت تحولات شمال سوریه عنوان داشت: شمال سوریه روند پیروزی نیروهای دولت بشار اسد و حامیان آن را طی می‌کند و حلب امروز شاهد تحولات میدانی به نفع دولت و متحدان هستیم.

معاون سیاسی سپاه پاسداران ادامه داد: شدت عمل در میدان نبرد گویای این است که در یک طرف حیاتی و تعیین کننده است؛ گرچه به بهانه آتش بس در فواصلی تروریست‌ها تقویت شدند اما نوع مقاومت‌ها در آن‌ها نسبت به قبل متفاوت شده است.

وی افزود: تروریست‌ها در گذشته برای نگهداشتن مواضع به شدت مقاومت می‌کردند اما هم اکنون مقاومت‌ها کم رمق و ضعیف شده و این نشان می‌دهد که توان تروریست‌ها روبه تحلیل رفته است کما اینکه در چند روز گذشته درگیری‌هایی بین تروریست‌ها به وجود آمد بین کسانی بود که موافق واگذاری حلب و ترک میدان بودند و کسانی که هنوز اصرار به ماندن دارند.

سردار سنایی‌راد با اشاره به اختلافی که در بین تروریست‌های تکفیری وجود دارد افزود: این نشان می‌دهد که در بین آنها شکنندگی وجود دارد و برخی از تهدیدات حامیان تروریست‌ها قبل از اینکه ناشی از قدرت باشد نوعی پوشاندن ضعف آنها است. روندی که امروزه تروریست‌ها طی می‌کنند روبه عقب‌نشینی است و گاهی هم برای تغییر این روند آمریکاییِ‌ها و متحدان تروریست‌ها به بهانه آتش بس به دنبال پیدا کردن مجال و خریدن زمان هستند و این نشان می‌دهد که زمان به نفع تروریست‌ها نیست. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۲۶ آبان ۱۳۹۵
نصر من الله و فتح قریب.
آخرین اخبار