سینماهای نمایش‌دهنده انیمیشن عاشورایی «ناسور» در سراسر کشور اضافه شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه سینماگروه فرهنگیباشگاه خبرنگاران جوان؛ روزهای ابتدایی اکران انیمیشن «ناسور» تنها یک سالن از پردیس سینمایی کوروش در تهران برای این فیلم بلیت فروشی می‌کرد و پس از یک هفته سینما ناهید تهران هم به این مجموعه اضافه شد.

این در حالی است که هم‌اکنون انیمیشن «ناسور» در شهرهای مختلف کشور روی پرده رفته و بلیت‌فروش هم دارد.

طبق آخرین سانس‌های اعلام شده انیمیشن عاشورایی «ناسور» در پردیس سینمایی هویزه مشهد در سه سانس ۱۱، ۱۲:۳۰ و ۲۲ روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته اکران می‌شود.

همچنین سینما پیروزی مشهد دو سانس ۱۵:۳۵ و ۱۷ در روزهای پنجشنبه و جمعه «ناسور» را نمایش می‌دهد. مشهد که در سینما سیمرغ هم «ناسور» را اکران کرده، روزهای پنجشنبه و جمعه در سانس‌های ۱۵:۴۵، ۱۷:۱۵ و ۱۸:۴۵ میزبان علاقه‌مندان به تماشای این انیمیشن است.

«ناسور» در تهران نیز پردیس سینمایی کوروش در سانس‌های ۱۱:۴۰، ۱۳:۱۰ و ۱۹ روز پنجشنبه به نمایش درمی‌آید. این سینما روز جمعه نیز در سانس‌های ۱۱:۴۰، ۱۳:۲۰ و ۱۷:۱۰ این انیمیشن را اکران می‌کند. همچنین سینما ناهید در روزهای پنجشنبه و جمعه در دو سانس ۱۴ و ۱۷:۱۵ برای این انیمیشن عاشورایی بلیت فروشی دارد. سینما میلاد تهران روز پنجشنبه نیز در سانس‌های ۱۶:۱۵ و ۱۹:۲۰ این انیمیشن را نمایش می‌دهد.

سینما بهمن اهواز هم در سانس‌های ۱۰، ۱۲ و ۱۴ روزهای پنجشنبه و جمعه این انیمیشن را اکران می‌کند.

«ناسور» که انیمیشنی عاشورایی به کارگردانی کیانوش دالوند است، در سینما استقلال خرم‌آباد و سینما فلسطین بروجرد هم اکران خود را آغاز کرده است. روز پنجشنبه ۲۰ آبان «ناسور» در سانس‌های ۱۴، ۱۶، ۱۸ و ۲۰ در سینما استقلال خرم‌آباد به نمایش درمی‌آید.

در حال حاضر سینما بهمن و ساحل اهواز، سینما سیمرغ، پیروزی و پردیس هویزه مشهد، سینما پارس جنوبی در عسلویه، سینما فلسطین در بروجرد، سینما نخل در خرمشهر، سینما فرهنگ در پاکدشت، سینما جام‌جم در رودهن، سینما پرستو در دماوند، سینما فرهنگ در خمینی‌شهر، سینما گلشن در بروجرد، سینما دریا در آستارا، سینما ۲۲ بهمن در رشت و سینما بعثت در صفادشت این اثر سینمایی را نمایش می‌دهند.
 
شرایط اکران ویژه مدارس

اکران های ویژه مدارس نیز بخش مهمی از اکران این انیمیشن عاشورایی است، از همین رو مسئولان مدارسی که علاقه‌مند هستند دانش‌آموزان خود را به تماشای انیمیشن سینمایی «ناسور» ببرند، می‌توانند به طور مستقیم با سینماهای آزادی، المپیک، پردیس ملت، کوروش، ماندانا، کیان، ناهید، شکوفه، ایران، جوان، چاپلین، میلاد، تیراژه ۲، تماشا، راگا و رازی تماس گرفته و هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.

همچنین مدارس و مجموعه‌هایی که مایل به نمایش فیلم در محل مورد نظر خودشان هستند می‌توانند با موسسه «راوی فیلم» به شماره ۰۲۱۶۶۷۲۰۰۷۵ و ۰۲۱۶۶۷۲۰۰۶۵ تماس بگیرند.

در حال حاضر «ناسور» به دو شیوه اکران ویژه مدارس و بلیت فروشی در سینماها روی پرده است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار