رییس کتابخانه‌های عمومی شهرضا گفت: کتابخانه علامه طباطبائی شهرضا از نظر شمار اعضاء به عنوان کتابخانه برتر استانی در مهرماه امسال انتخاب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فاطمه پورخاقان در جمع خبرنگاران این شهرستان عنوان کرد: کتابخانه علامه طباطبائی شهرضا از نظر شمار اعضاء به عنوان کتابخانه برتر استانی در مهرماه امسال انتخاب شد.
وی اظهار کرد: همچنین بر اساس آخرین اعلام نهاد کتابخانه‌های استان اصفهان، «کتابخانه علامه طباطبائی شهرضا» به عنوان کتابخانه برتر استانی انتخاب شده است.
رییس کتابخانه‌های عمومی شهرضا با اشاره به در پیش بودن «هفته کتاب و کتابخوانی» بیان کرد: امسال همایش تجلیل از خادمان کتاب و کتابداران برجسته در قالب یک برنامه متمرکز استانی، به محوریت نهاد کتابخانه‌های استان و در شهرستان اصفهان برگزار می‌شود، مراسم تجلیل از فعالان میراث مکتوب شهرضا نیز در هفته فرهنگی شهرستان برگزار خواهد شد.
پورخاقان گفت: «بتول منصف» نویسنده کتاب «ستاره اما بر خاک» به عنوان نفر سوم در «یازدهمین دوره مسابقه پاسداران اهل قلم» برگزیده شد.
وی ادامه داد: در یازدهمین دوره انتخاب کتاب پاسداران اهل قلم، بیش از 600 نویسنده در 14 رشته به رقابت پرداختند که در مجموع 35 نفر به عنوان نفرات برتر رشته های مختلف برگزیده شدند.
 کتاب «ستاره اما بر خاک» بر اساس زندگینامه «شهید سید ابراهیم میرکاظمی» تدوین شده است.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.