کوشش شود تا طرح های نیمه تمام، برنامه های توسعه و مصوبات و صورتجلسه هایی که اجرایی نشده به سرانجام برسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛   محمد علی طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: فرماندار به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان باید با همه طیف ها و گروها تعامل منطقی داشته باشد و با خرد جمعی، برنامه های توسعه و سیاست های کلی نظام را پیش ببرد.

طالبی افزود :
 از هم اکنون باید با همدلی و همسویی با دستگاههای اجرایی زمینه برگزاری انتخابات پرشور و نشاط فراهم شود.

وی گفت: مجموعه این برنامه ها و نگاه ویژه استاندار به شهرستان بافق بر این شد تا آقای زاده رحمانی که از فرمانداران موفق استان یزد است به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان انتخاب شود.

طالبی در مورد انتخاب غیر بومی هم گفت: اگر فرد متخصص و واجد شرایط که استخدام رسمی وزارت کشور باشد در این شهرستان وجود داشت حق و انصاف این بود که فرماندار بومی برای بافق انتخاب می شد.

وی با بیان اینکه در بسیاری از موارد عملکرد مدیران و فرمانداران غیربومی بهتر از بومی بوده افزود: در برخی از استانهای کشور 80 درصد فرمانداران غیر بومی هستند.

معاون استاندار یزد به تلاش شبانه روزی فرماندار قبلی اشاره کرد و بیان داشت: طلایی مقدم از فرمانداران غیر بومی بود اما در مدت حدود سه سال تصدی خود در این شهرستان توانست با ایجاد وحدت و همدلی و همفکری با امام جمعه و سایر نهاد ها و گروها بر مشکلات فائق آید که امروز همه مردم و مسوولان به عملکرد او اذعان دارند.

در پایان ضمن تقدیر از زحمات فرماندار سابق، با قرائت حکم استاندار یزد محمد زاده رحمانی به عنوان سر پرست جدید فرمانداری شهرستان بافق منصوب شد.

زاده رحمانی پیش از این فرماندار خاتم بود و طلایی مقدم نیز با حکم وزیر کشور به سمت فرماندار ویژه شهرستان طبس از توابع خراسان جنوبی انتخاب و منصوب شد.

بافق با 40 هزار نفر جمعیت در فاصله 110 کیلومتری یزد قرار دارد.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.