رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سردشت گفت: ۷۸۶ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی در سردشت انجام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،رمضانی با اشاره به مورد عملکرد اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سردشت در مهر ماه سال ۱۳۹۵ اظهار داشت: در مهرماه امسال از مجموع از ۷۸۶ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی ، ۱۵ پرونده به ارزش ریالی ۱۸ میلیون و ۳۷۸ هزار و ۳۰۰ ریال برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع شده است .

وی به عملکرد اداره صنعت، معدن و تجارت در خصوص واحدهای نانوایی این شهرستان افزود: در مهر ماه امسال از تعداد ۱۹۸ بازرسی ۵ پرونده به ارزش ریالی ۹ میلیون و ۳۷۸ هزار و ۳۰۰ ریال تشکیل شده است.

رمضانی تصریح کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا بویژه در خصوص لوازم آرایشی، بهداشتی و خانگی و تجهیزات پزشکی در قالب گشتهای مشترک همراه با ادارت شبکه بهداشت، اماکن عمومی، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف بازرسی از کلیه واحدهای صنفی انجام شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سردشت افزود: در این زمینه برای ۴۰ واحد بدون پروانه تشکیل پرونده و ۵ واحد دیگر نیز پلمپ شد.

وی به اقدامات واحد فرش اداره صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: در این راستا در مهر ماه امسال ۳ مورد کارت قالیبافی صادر شده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.