رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: کشور ما امن ترین کشور دنیاست و این امنیت حاصل تلاش رزمندگان و شهدا و همکاری مردم در پشت جبهه ها و استمرار راه آنها است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، دکتر محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در جمع مدیرعامل و کارکنان شیر پاستوریزه پگاه کرمان گفت: جای امیدواری است که مدیر بومی و کسی که در این صنعت تجربیاتی دارد این مجموعه را هدایت میکند و طبق آماری که وی ارائه نمود رشد فروش در این کارخانه امیدوار کننده و قابل تقدیر است .

وی تاکید کرد: طبیعی است که در شرایط عادی مدیران و کارکنان یک مجموعه تولیدی برای موفقیت در عرصه اقتصادی تلاش می کنند ولی اگر کشور در حال رکود است باید این تلاش ها مضاعف شود .

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در حال حاضر بدلیل مشکلات کشور و رکود جهانی می طلبد که شرکت هایی از جمله شیر پگاه تلاش بیشتری داشته باشد و خوشبختانه این واحد تولیدی با داشتن کارکنانی با تجربه و پتانسیل های موجود، ارتقاء کمی و کیفی وخصوصا افزایش صادرات شدنی است.

دکتر پور ابراهیمی خاطر نشان کرد :در 8 سال جنگ نا برابر مردم صبور ایران مجاهدت ها کردند و رزمندگان اسلام پیروزمندانه جنگ را به نفع کشورمان پایان دادند و اگر اینک کشور ما امن ترین کشور دنیاست نتیجه تلاش رزمندگان و شهدا و همکاری مردم در پشت جبهه ها و استمرار این راه است .

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس تصریح کرد: ما همان مردم هستیم و میتوانیم در عرصه اقتصادی نیز با کمی صبر و تحمل و پشتکار از این برهه زمانی عبور کنیم .

وی درادامه گفت: وظیفه ماست که در طرح های توسعه پگاه کرمان و افزایش صادرات کمک کنیم و این کار را به جدیت پیگیری خواهیم کرد.

وی خاطر نشان کرد: این مطالبه مردم بود که تا زمانی که مدیر با تجربه بومی وجود دارد نیازی به مدیران غیر بومی نداریم ، وجود مدیران بومی میتواند در بین کارکنان ایجادخود باوری کند.

دکتر پور ابراهیمی خطاب به کارکنان پگاه کرمان گفت: شما تلاش خود را مضاعف کنید و ما نیز با تمام توان به شما کمک خواهیم کرد .

انتهای پیام/ی

برچسب ها: ایران ، امن ترین ، کشور ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.