معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: در دولت یازدهم سالانه 10 هزار میلیارد ریال طرح در استان به بهره برداری رسیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،تقی کهوریان در نشست بررسی مشکلات عمرانی و سکونتگاه های غیررسمی در شهرستان بوکان افزود : دولت تدبیر وامید با هدف عمران و آبادانی و توجه به زیر ساخت های آذربایجان غربی فعالیت های خوبی انجام داده است.

وی ادامه داد: در سه سال فعالیت دولت تدبیر و امید در استان 60 هزار میلیارد ریال اعتبار در بخش های اقتصادی و عمرانی در استان هزینه شده است.

کهوریان در خصوص اهمیت توسعه طرح های عمرانی، افزود: توسعه و توجه به طرح های عمرانی باعث توسعه اجتماعی شده و رونق اقتصادی را نیز به دنبال دارد.

وی اظهار کرد: پی گیری مشکلات و نواقص طرح های عمرانی برای پایان به موقع و بهره مندی بیشتر مردم از اهداف مدیریت ارشد استان است که در بازدید های شهرستانی در حال انجام است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی همچنین گفت: نرخ رشد مهاجرت برای شهرهای مهاجر پذیر علاوه بر داشتن مشکلات می تواند ظرفیت خوبی برای جذب سرمایه گذار باشد.

کهوریان ادامه داد: پنج شهر پرجمعیت و مهاجر پذیر در استان آذربایجان غربی وجود دارد که بازنگری در طرح جامع آنها ضروری است و بر این اساس در کنار افزایش محدوده، مشکل سکونتگاه های غیر رسمی نیز رفع می شود.

وی همچنین در خصوص درآمد شهرداری های استان هم گفت: درآمد شهرداری های آذربایجان غربی نباید وابسته به کسب در آمد از پروانه شهروندان باشد بلکه برای درآمدزایی پایدار برای شهرداری ها برنامه داشته باشیم.

شهرستان بوکان در جنوب آذربایجان غربی واقع است

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.