با حضور استاندار گیلان و مدیرکل راه و شهرسازی بازدید از پروژه بهسازی و تعریض محور راه کانال به شهرک صنعتی رشت صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، خاوری مدیرکل راه و شهرسازی در گفت وگو با خبرنگار باشگاه اظهار داشت:  عمليات تعريض جاده شهر صنتعي به لاكان با هدف ارتقاء ايمني مسير وبهبود وروان سازي ترافيك شهر صنعتي رشت به بزرگراه رشت – امامزاده هاشم، انجام شد.

 وی تصریح کرد بدليل اهميت ويژه اين محور وقرارگيري مجتمع هاي كارگاهي وكارخانجات صنعتي در مجاورت آن ، تعريض وارتقاءسطح سرويس مسير صورت پذیرفت 
مدیرکل راه وشهرسازي گيلان با اعلام اين خبر گفت: حريم اين جاده متعلق به شركت سهامي آب منطقه اي گيلان بود كه از ساليان گذشته جهت ايجاد دسترسي به كانال آب موجود، احداث و بعدها به عنوان راه دسترسي به روستاهاي مجاور ومركز شهر صنعتي رشت  مورد استفاده قرار گرفت.

این مقام مسئول طول محور تعریض شده را 4.2 کیلومتر و عرض آن را 10 متر اعلام کرد و گفت این پروژه با هزینه ای بالغ بر 65 میلیارد ریال انجام شد 

وي افزود: در پي هماهنگي وابلاغ اعتبار لازم از سوي استانداري گيلان، عمليات بهسازي ،تعريض وايمن سازي اين جاده از سمت بزرگراه رشت- امامزاده هاشم به سمت شهر صنعتي رشت توسط اداره كل راه وشهرسازي گيلان که از تابستان سال 1393 اغاز شده بود به اتمام رسید.

 خاوری با اشاره به كاربري ويژه اين جاده گفت :اين مسير يكي از مهمترين مسيرهاي متصل به شهر صنعتي محسوب مي شود كه روزانه تعدادزيادي از كاركنان و مواد اوليه ومحصولات توليدي واحد هاي فعال در شهر صنعتي از طريق اين جاده جابجا مي شوند.
در ادامه بازدید های امروز استاندار ،  هیئت همراه و مدیرکل راه و شهرسازی ، از پروژه احداث و بازسازی پل شهر صنعتی رشت هم بازدید بعمل آمد.

مدیرکل راه و شهرسازی با اشاره به پل در دست احداث شهر صنعتی رشت اذعان داشت این پل به طول 21.80  متر و عرض 19.9 متر 15% پیشرفت فیزیکی دارد و عملیات اجرائی آن به علت عدم تخصیص مدتی متوقف شده است که نیازمند توجه مسئولین می باشد تا در صورت تامین مالی بتوانیم هر چه سریعتر این پروژه را به بهره برداری برسانیم.
برچسب ها: رشت ، جاده ، تعریض ، هزینه ، بهسازی ، کانال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.