سرمربی تیم والیبال پیکان تهران گفت: تیم سایپا آنالیز خوبی از سعید معروف داشت و به همین دلیل ما در ست سوم و چهارم از فرهاد سال افزون استفاده کردیم.

پیمان اکبری پس از کسب پیروزی 3 بر 2 مقابل تیم سایپا در هفته پنجم لیگ برتر والیبال ، در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: دو تیم سایپا و پیکان بازی زیبایی به نمایش گذاشتند که به طور حتم همه تماشاگران هم لذت بردند.
وی ادامه داد:  انتظار داشتیم که بازی نزدیک و سختی داشته باشیم. تیم ما در برخی از زمان های بازی عملکرد خوبی نداشت اما هرچه به اواخر بازی نزدیک شدیم شرایط بهتر شد. یکی از دلایلی که باعث شد با ترس بازی کنیم، باخت هفته قبل تیم ما بود که اعتماد به نفس بازیکنان را کم کرد. خدا را شکر پس از باخت هفته قبل توانستیم در این بازی به پیروزی رسیدیم و از حالا باید برای بازی بعدی برنامه ریزی کنیم.
اکبری درباره انتخاب پاسور تیمش، اظهار کرد: سعید معروف پاسوری در رده جهانی است اما تیم حریف خیلی خوب تیم ما را آنالیز کرده بود به این دلیل تصمیم گرفتیم در ست های چهارم و پنجم بیشتر از فرهاد سال افزون استفاده کنیم که این تغییر باعث شد حملات تیم بهتر شود. البته در نهایت هم نتوانستیم عملکرد راضی کننده ای داشته باشیم.
وی افزود: سعید معروف یک بازیکن حرفه ای است و پس از دو ست روی نیمکت نشستن وارد زمین شد و از عوامل اصلی پیروزی تیم بود.
اکبری در خصوص  اعتراض سرمربی سایپا به داوری این دیدار، خاطر نشان کرد: به طور حتم این نظر آرمات است. من اطمینان دارم که معروف به بازیکن حریف فحاشی نکرد و فکر می‌کنم مسعود آرمات اشتباه متوجه اتفاقات رخ داده در این دیدار شده بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار