قزوین ؛

برپایی نمایشگاه تجهیزات پزشکی، محصولات آرایشی و بهداشتی

سومین نمایشگاه تجهیزات پزشکی، محصولات آرایشی و بهداشتی در قزوین گشایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ این نمایشگاه با حضور ۶۵ تولید کننده و عرضه کننده تجهیزات پزشکی، محصولات آرایشی و بهداشتی، از استانهای قزوین، البرز، گیلان و تهران در فضایی به مساحت دو هزار مترمربع برپاشده است.

شرکت های تولید کننده البسه و پک های جراحی، باندهای پزشکی، دستگاههای اندازه گیری قندخون، وسایل ورزشی، ویلچر و وسایل کمک توانبخشی، دستگاههای بلفاروپلاستی بدون جراحی، لیفمینگ بدون جراحی، باندهای ارتوپدی، شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه پزشکی، تولیدات خود را در این نمایشگاه در معرض دید علاقمندان قرار داده اند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی قزوین ، آشنایی متخصصان و فعالان این عرصه با تازه ترین تحولات و تولیدات این رشته در حوزه های مرتبط با امور بهداشتی و پزشکی، تبادل تجربه، ارتبط مستقیم بین تولیدکننده و مصرف کننده، ارتقاء آگاهی مردم با استانداردهای حاکم در بخش بهداشت، خدمات پزشکی، ارایشی و بهداشتی از مهمترین اهداف برپایی این نمایشگاه بیان کرد .

هادی طاهرخانی افزود: سومین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی و لوازم آرایشی و بهداشتی تا ۲۱ آبان ماه به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی قزوین برپاست و علاقمندان می توانند همه روزه از ساعت ۱۵.۳۰ تا ۲۱.۳۰  از آن در محل بلوار امام خمینی جنب صدا وسیما دیدن کنند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.