افزون بر 55 درصد تصادفات منجر به فوت در استان را موتورسواران تشكيل مي دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئيس پليس راهنمايي و رانندگي فرماندهي انتظامي استان اصفهان با بيان اينكه استان اصفهان در زمينه كشته هاي موتورسيكلت سواران در رتبه هاي بالاي كشوري است اظهار داشت: بيشترين كساني كه در اين گونه سوانح دچار آسيب و صدمه مي شوند نيزجوانان هستند.

سرهنگ رضا رضايي با اشاره به اينكه موتورسيكلت وسيله اي است كه اگر از آن درست استفاده نكنيم باعث مرگ خود و ديگران خواهد شد گفت: استفاده نکردن از كلاه ايمني، سرعت زياد، حركت هاي مارپيچ، عبور از چراغ قرمز، تردد در بزرگراه، استفاده از تلفن همراه در حين موتورسواري و انجام حركات نمايشي در خيابان ها از جمله حركات خطرناكي است كه موتورسواران انجام می دهند که منجر به حوادث مرگبار نيز مي شود.

وی به موتور سوران توصیه کرد : از سوار كردن اعضاي خانواده و فرزندان كوچك خود بر روي موتورسيكلت خودداري كنند زيرا كه كودكان در كم ترين برخورد دچار حادثه مي شوند.

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي فرماندهي انتظامي استان اصفهان با بيان اينكه ورود موتورسيكلت به بزرگراه ها ممنوع است بيان داشت: در ورودي تمامي بزرگراه ها تابلوهاي هشداري در خصوص ممنوعیت ورود موتورسيكلت ها به اين محدوده نصب شده است.

سرهنگ رضايي تصريح كرد: هم اكنون دوربين هاي نظارت الكترونيكي دربزرگراه ها فعال است و مانند ساير خودروها ورود موتورسيكلت به اين محدوده ها نيز ثبت و با آنان برخورد مي شود.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.