رئیس مرکز آمار ایران گفت: تا صبح امروز(19 آبان ماه) 15 میلیون و 900 هزار خانوار شامل 53 میلیون نفر در طرح سرشماری نفوس و مسکن مشارکت کرده اند.

امید علی پارسا در گفتگو با خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین وضعیت سرشماری نفوس و مسکن گفت: تا صبح امروز 62 درصد خانوارها سرشماری شدند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 118 هزار خانوار غایب از طریق اینترنت، اطلاعات خود را ثبت کردند، اظهار کرد: خانوارهایی كه موفق به شركت در سرشماری اينترنتی نشده‌اند، باید به وب‌گاه سرشماری مراجعه و با كد خانوار غايب، ثبت‌نام نمايند.

به گفته پارسا، درپایان سرشماری 400 جایزه 1میلیون تومانی برای خانوارهای غایبی که اطلاعات خود را بصورت اینترنتی ثبت کرده اند اهدا می شود.

رئیس مرکز آمار ایران تصریح کرد: خانوارهایی که کدآماری خود را گم کرده‌اند باید به وب گاه سرشماری قسمت بازیابی کد آماری مراکز مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه سرشماری حضوری تا 28 آبان ماه ادامه دارد ،افزود: از خانوارها تقاضا داریم شماره ملی اعضای خانوار و کدپستی منزل مسکونی خود را همراه داشته باشند تا روند کاری ماموران آمارگیری سرعت گیرد.

پارسا عنوان کرد: خانوارهای غایب به دو دسته تقسیم می شوند خانوارهایی كه در سرشماری اینترنتی شركت كرده‌اند كه باید كد خانوار غایب را از طریق شماره تلفن‌های روی اطلاعیه خانوار غایب در اختیار ستادهای سرشماری قرار دهند.

وی یادآور شد: خانوارهایی كه موفق به شركت در سرشماری اینترنتی نشده‌اند باید به وب‌گاه سرشماری مراجعه و با كد خانوار غایب ثبت‌نام نمایند و یا با ستادهای سرشماری تماس گرفته و به صورت تلفنی سرشماری شوند.

پارسا در پایان افزود: در صورت دریافت اطلاعیه خانوار غایب بلافاصله برای ثبت‌ اطلاعات ترجیحاً به صورت اینترنتی اقدام و در شبكه‌های مجازی حمایت خود را از ماموران سرشماری اعلام كرده و در انتشار اخبار سرشماری به دیگران مشاركت داشته باشیم.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار