دارنده مدال برنز پرتاب وزنه پارالمپیک ریو گفت:نهایت تلاشم را می‌کنم تا در توکیو به مدال خوشرنگ‌تری دست پیدا کنم.

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از کمیته ملی پارالمپیک، جاوید احسانی‌شکیب در رشته پرتاب وزنه کلاس F56/57 بازی‌های پارالمپیک 2016 ریو با پرتابی به میزان 14 متر و 13 سانتیمتر به مدال برنز دست پیدا کرد. پرتابگر پارالمپیکی ایران در نظر دارد با حضور در رقابت‌های پیش رو، رنگ مدال خود را بهبود بخشد.

وی در این باره گفت: تا تیرماه سال 96 سه رویداد دو و میدانی پیش رو داریم؛ اولین رویداد رقابت‌های جایزه بزرگ دبی است که اسفندماه برگزار می‌شود و پس از آن رقابت‌های کشورهای اسلامی است که اردیبهشت ماه سال آینده به میزبانی باکو برگزار می‌شود. البته مهم‌تر از این دو رقابت، مسابقات قهرمانی جهان لندن است که تیرماه برگزار خواهد شد.

احسانی افزود: مسابقات قهرمانی جهان در سطح بالایی برگزار می‌شود و دشوار است. در این رقابت‌ها جابجایی رکورد بسیار رخ می‌دهد و تمام کسانی که نتوانسته‌اند در پارالمپیک مدالی کسب کنند نهایت تلاش خود را می‌کنند که با دست پر از این مسابقات خارج شوند. در واقع باید در دو رویداد جایزه بزرگ و کشورهای اسلامی به بالاترین سطح آمادگی برای رقابت‌های جهانی دست پیدا کنم.

وی که در بازی‌های پاراآسیایی 2014 اینچئون در پرتاب دیسک به مدال طلا رسید و در پرتاب وزنه نقره‌ای شد، ادامه داد: در پارالمپیک ریو در حالی شرکت کردم که پرتاب وزنه رشته اصلی‌ام نبود و فکر می‌کنم لطف خدا شامل حالم شد که به مدال برنز رسیدم. البته حمایت‌های مسئولان فدراسیون جانبازان و کمیته ملی پارالمپیک هم در کسب این موفقیت تاثیر فراوانی داشت.

احسانی در پایان گفت: در هر صورت نهایت تلاشم را می‌کنم تا در پارالمپیک توکیو به مدال خوشرنگ‌تری دست پیدا کنم. پرتاب وزنه در حال حاضر رشته اصلی من است و قطعا با گذشت زمان در این رشته تخصص بیشتری پیدا خواهم کرد. حضور در میدان‌های ورزشی به عشق مردم و کشور عزیزم ایران است و امیدوارم بتوانم دل هموطنانم را شاد کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار