علاقه‌مندان به بازیگری مایوس نشوند، چون راه سختی در پیش دارند.

سام نوری، در گفتگو با خبرنگار حوزه سینماگروه فرهنگیباشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص میزان تاثیر تحصیلات مرتبط با بازیگری برای موفقیت در این حرفه اظهار داشت: من فکر می‌کنم که تحصیلات آکادمیک داشتن، در هر رشته‌ای خیلی خوب است، ولی تحصیلات کلاسیک به تنهایی در بازیگری نمی تواند کمک کننده باشد.

وی در خصوص ویژگی‌های لازم برای خوب بازی کردن، گفت: خیلی چیزها می‌تواند به بازیگری کمک کند و اولین آن شوق است. باید از اشتیاق لازم برای انجام کار برخوردار بود. از نظر من اگر هر کسی در هر شغلی که انتخاب می‌کند، اشتیاق داشته باشد؛ دیگر آن شغل برایش کار نبوده و تفریح روزانه‌ای حساب می‌شود که بابتش کسب درآمد هم می‌کند.

نوری به افرادی که دوست دارند بازیگر شوند، توصیه ای کرد و گفت: به کسانی که می خواهند بازیگر شوند، توصیه می کنم که مایوس نشوند، چون کاری است که طول می کشد، اما در نهایت انجام می شود و بدون شک به ثمر خواهد نشست.

بازیگر فیلم «نهنگ عنبر» در پاسخ به این سوال که تا کنون از ایفای نقش در فیلمی پشیمان شده است، گفت: نه تاکنون از هیچ کدام از کارهایی که بازی کردم، پشیمان نیستم. به نظر من ایفای نقش به قدری زیبا و دلنشین است که هیچ گاه نباید از آن پشیمان شد؛ چون در آن لحظه در پوست و به جای یک نقش خاص زندگی کردن، دنیای جدیدی را به روی انسان می گشاید.

وی در خصوص علاقه اش به ایفای نقش‌های متفاوت گفت: دوست دارم نقش هایی را بازی کنم که برایم چالش به همراه داشته باشند؛ چون کسی که  برای زندگی اش حرف خاصی دارد و راجع به آن حرف می زند، با بازتابش اتفاقات خوبی می‌افتد و به همین دلیل دوست دارم در نقش های متفاوتی ظاهر شوم.

نوری در خصوص تجربه کردن دیگر هنرها به غیر از بازیگری، عنوان کرد: قطعا کارهای دیگر را هم تجربه خواهم کرد، برای مثال فعلا از صدایم تعریف می کنند.
 
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.