سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان گفت: امسال تیم‌های بسیار خوب و آماده‌ای در مسابقات حضور دارند و ما تمام تلاشمان را برای رسیدن به موفقیت انجام می دهیم.

علیرضا افضل سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد برتری مقابل حفاری اهواز گفت: بازی بسیار سنگین و فیزیکی بود. تیم حفاری از تیمهای خوب لیگ است که بسیار فیزیکی و تاکتیک پذیر بوده و بازیکنانش به معنای واقعی در زمین می جنگند. تیم ما هم درون زمین بسیار فشرده بازی کرد و فضای لازم برای بازی سازی به حریف نداد و این میزان فیزیکی بودن موجب اخراج بازیکنان حریف شد. خوشحالیم که با برتری در این دیدار توانستیم به صدر جدول نزدیک شویم.

افضل در خصوص حواشی بوجود آمده در بازی افزود: بازیکن حریف با یار برزیلی ما برخورد داشت که به نظر من به درستی توسط داور اخراج شد و این اتفاق باقی بازیکنان را عصبی کرد تا با درگیری و خروج دو نفر از بازی کار برای حفاری دشوار شود. بعد از اخراج آن دو بازیکن،بچه ها بسیار عالی بودند و توانستند با برد از زمین خارج شوند.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در خصوص قهرمان احتمالی مسابقات اذعان داشت: ما سال گذشته هم ٧ امتیاز از گیتی پسند عقب بودیم اما توانستیم جبران کنیم.در این فصل حفاری، گیتی پسند، دبیری تیمهای خوبی هستند و تیم ما نیز عملکرد خوبی دارد و نمی توان اکنون قهرمان مسابقات را حدس زد ما تلاشمان را برای جبران زحمات مردم تبریز ادامه می دهیم.

وی در پاسخ به سوال و در خصوص تیم صدرنشین گیتی پسند گفت: تا بعد از بازی صحبتی در خصوص آن ندارم و از حالا باید تلاش کنیم نقاط ضعف و قدرت خود را بهبود ببخشیم تا نتیجه مطلوب را در برابر این تیم کسب کنیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار