بخشدار نازلو در راستاي آشنایی و بررسی مشکلات واحد نوشین‌شهر مؤسسه دارالحافظین قرآن کریم آذربایجان غربی از این مرکز قرآنی بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ مدیر واحد نوشین‌شهر مؤسسه دارالحافظین قرآن کریم آذربایجان غربی در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های این مرکز قرآنی در بخش نازلو گفت: در یک سال و نیم فعالیت این واحد در این بخش بیش از ۱۵۰ نفر قرآن‌آموز جذب این مؤسسه در طول دوره‌های مختلف شدند


احمد علیزاده افزود: اجرای طرح‌های مختلف فرهنگی از جمله محافل انس با قرآن کریم، جشنواره زیر سایه خورشید، گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بسیاری از دیگر از برنامه‌های فرهنگی توس این واحد با مشارکت نهادهای فرهنگی بخش نازلو در این اجرا شده است.

مدیر واحد نوشین‌شهر مؤسسه ضمن ابراز تشکر از مسئولین بخش نازلو به‌ویژه امام‌ جمعه و بخشدار این بخش گفت: این مرکز قرآنی ظرفیت برگزاری اجرای طرح‌های قرآنی و فرهنگی در سطح کل بخش نازلو در صورت حمایت بیشتر مسئولین را دارد.

بخشدار نازلو نيز در این دیدار ضمن ابراز رضایت و خرسندی از فعالیت‌های این واحد قرآنی گفت: کاری که این مؤسسه در بخش نازلو انجام می‌دهد بسیار ارزشمند بوده و امیدوارم بتوانید در گسترش فرهنگ قرآنی و ترویج مسائل دیدنی در این بخش فعالیت‌های بیشتری را با حمایت و مشارکت بخش مردمی و مسئولین اجرا کنید.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.