مرحله پنجم مسابقات رنکینگ (رتبه بندی) تیراندازی با کمان کشور روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری (20 و 21 آبان ) در اصفهان برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،پایگاه اطلاع ‌رسانی فدراسیون تیراندازی با کمان  اعلام کرد: این مسابقات در رشته های ریکرو و کامپوند در بخش های آقایان و بانوان برگزار می شود.
پیش از این در چهارمین مرحله مسابقات آزاد تیراندازی با کمان جام غدیر که دارای رنکینگ بود، کماندارانی از استان های مرکزی، همدان، اصفهان، تهران، زنجان، فارس، هرمزگان، کرمان، خوزستان، قزوین، خراسان رضوی، خراسان شمالی، یزد، آذربایجان شرقی، چهارمحال و بختیاری، بوشهر و جزیره کیش در شهر کرمان در رشته های ریکرو و کامپوند و در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شد.
در رشته کامپوند آقایان، رتبه نخست تا سوم به کماندارانی از اصفهان، قزوین و تهران رسید و در رشته کامپوند بانوان نیز کماندارانی از استان مرکزی، همدان و تهران در شمار برترین ها بودند.
همچنین در رشته‌ ریکرو آقایان رتبه نخست تا سوم به کماندارانی از چهارمحال و بختیاری، اصفهان و کیش و در رشته ریکرو بانوان نیز کمانداران کرمان، کیش و تهران حائز رتبه های برتر شدند.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.