فراخوان مسابقه سالانه نوآوری و کارآفرینی در شیراز منتشر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سیده زهره عظیمی فر مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه شیراز گفت: موضوع طرح ها شامل فناوری اطلاعات، ارتباطات و کاربرد های آن در حوزه سلامت، جهانگردی و تجارت الکترونیک ویژه افراد دارای ایده و کسب و کار نوپا است.

عظیمی فر افزود: از اهداف برگزاری این مسابقه  تشویق دانشجویان به ایده پردازی، خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی، تسهیل ارتقای نوآوری، پاسخ به تقاضای بازار در زمینه نوآوری های مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات، حمایت های مالی و آموزشی و سرمایه گذاری در تیم های نوآور توسط مراکز کارآفرینی، شتاب دهی، رشد و پارک علم وفناوری، ایجاد و توسعه شرکت های دانش بنیان است.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه شیراز افزود: تمامی تیم ها و افراد که دارای ایده های اولیه نوآوری و کسب و کار نوپا در زمینه های مشخص شده هستند، قادر به شرکت در این مسابقه هستند.

وی تصریح کرد: افراد داری ایده و کسب و کار نوپا می توانند برای ثبت نام الکترونیکی تا 30 آبان به نشانی innovation.shirazu.ac.ir  مراجعه و طرح های خود را به نشانی شیراز- پردیس ارم - روبروی استخر سرپوشیده - ساختمان معاونت فرهنگی - طبقه دو- اتاق 210 ارسال کنند و  یا با شماره تلفن 07136135149 تماس بگیرند.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار