جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت:به جهت تامین امنیت زائران در عراق برای رسیدن به شهرهای نجف و بصره سوار بر خودروهای شناسنامه دار شوند تا تحت کنترل ماموران امنیتی کشور قرار گیرند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،سردار اسکندر مومنی ،جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی بیان داشت: از ازئران می خواهیم تا به جهت تامین امنیت خود و همراهانشان در خاک عراق برای رسیدن به شهرهای نجف و بصره سوار بر خودروهای شناسنامه داری شوند که تحت کنترل ماموران امنیتی کشور قرار دارند.

وی افزود: با توجه به تمهیدات و برنامه ریزیهای انجام شده، خوشبختانه موضوع عبور زائران از مرز شلمچه به صورت کاملا آسان، راحت و بدون معطلی در حال انجام است.

سردار مومنی اظهارداشت: امکانات مهیا شده در مسیر راه منتهی به مرز شلمچه برای فراهم سازی شرایط مطلوب برای زائران بسیار خوب و قابل تقدیر است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی تصریح کرد: تدابیر لازم برای تامین امنیت ترافیکی محورهای منتهی به مرزهای شلمچه و چذابه اندیشیده شده است.

وی ابراز امیداری کرد تا با توجه به تدابیر اتخاذ شده حادثه ترافیکی در این مسیرها به وقوع نپیوندد.

 مرزهای شلمچه و چذابه در استان خوزستان از جمله مرزهای مشترک با کشور عراق است که همه ساله و در آستانه اربعین حسینی پذیرای خیل عظیمی از زائران اباعبدالله الحسین است.

    
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.