قائم مقام تولیت آستان قدس به همراه دیگرمسئولان با حضور در منزل استاد غلامرضا سراج علیایی؛ حجار سنگ مضجع شریف امام علی بن موسی الرضا(علیه‌السلام) از وی عیادت کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید مرتضی بختیاری در این دیدار ضمن ابلاغ سلام تولیت آستان قدس رضوی، جویای احوال این هنرمند با سابقه مشهدی شد و در جریان روند درمانی او قرار گرفت.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی هنر و همت بلند استاد غلامرضا سراج را ستود و نام و آثار او را در تاریخ آستان قدس رضوی ماندگار خواند و از درگاه خداوند متعال برای این خدمتگزار با سابقه بارگاه شریف رضوی آرزوی شفای عاجل کرد.

بختیاری توفیق حکاکی سنگ مضجع شریف رضوی را نشانی از عنایت ویژه حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(علیه‌السلام) به این هنرمند دانست و گفت: سپاس گذاری و ارج نهادن به همت و تلاش شما قطعا تنها از عهده حضرت رضا(علیهالسلام) ساخته است، اما به رسم ادب ما نیز وظیفه خود می‌دانیم از شما کمال تشکر و تقدیر را داشته باشیم.

در این دیدار مهندس جمشید میرشاهی؛ مدیر عامل سازمان عمران و توسعه حریم حرم حضرت رضا(علیه‌السلام) درباره استحکام بنای مسجد جامع گوهرشاد توضیحاتی را ارائه کرد و اطمینان خاطر داد که در تحکیم بنای سر درب‌های و ایوان مقصوره مسجد جامع گوهرشاد به گونه‌ای عمل شده که کوچکترین آسیبی به آثار هنری این مسجد از جمله سنگ‌های تراشیده شده توسط استاد سراج، وارد نشده است.

در ادامه این دیدار استاد غلامرضا سراج علیایی ضمن تایید سخنان مدیر عامل سازمان عمران و توسعه حریم حرم حضرت رضا(علیه‌السلام) خاطراتی را از دوران خدمتگزاری خود در آستان قدس رضوی بیان و تصریح کرد: علاوه بر حکاکی سنگ مضجع شریف رضوی، توفیق حجاری گلدان‌های دور حوض صحن گوهرشاد و آزادی، ساعت آفتابی صحن جمهوری اسلامی، سرستون‌ها و تابلوهای سنگی کتابخانه، پایه‌ها سقاخانه و ایوان‌ها و محراب و سرستون صحن قدس را در طول خدمت در آستان قدس رضوی داشته‌ام.

انتهای پیام//ف.ض

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار