روزانه قریب 40 کلاه توسط 60 بانوی سرخه ای برای جبهه مقاومت بافته می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سرخه؛ فرماندار سرخه گفت: ۶۰ بانوی سرخه ای همه روزه باحضور در این مسجد نسبت به بافت کلاه و لباس گرم برای جبهه مقاومت اقدام می کنند که این تنها نمونه ای از تلاش اقشار مختلف مردم سرخه، پیر و جوان، مرد و زن برای کمک به جبهه مقاومت محسوب می شود.
علی مویدی زاده افزود: کوچکترین کمک و تلاش آحاد مردم برای مدافعان حرم، یقینا مورد رضایت خداوند متعال قرار گرفته و به حرمت نخستین مدافع حرم، حضرت زینب(س) در آینده نزدیک شاهد پیروزی جبهه‌های حق علیه باطل در این کشور خواهیم بود و داعش و بدخواهان اسلام ناب محمدی(ص) به طور کامل به ورطه نابودی خواهند رسید.
وی ضمن اشاره به اینکه دشمنان در تلاش هستند تا اسلام را تضعیف کنند، تصریح کرد: گروه های تکفیری داعش و امثال آنها از گروه‌های انحرافی و تروریستی هستند که توسط دولت های غربی و برای تضعیف حکومت های اسلامی و کمرنگ کردن آئین و ارزش های دینی متولد و تجهیز شده اند.
مویدی زاده با تاکید بر اینکه منطقه خاورمیانه همواره یکی از مناطق حساس جهان بوده است، اظهار داشت: این منطقه همواره به دلیل موقعیت استراتژیک خود در زمینه های سیاسی، اقتصادی، عمرانی و ... مورد توجه استکبار بوده و به همین دلیل دولت های غربی و به خصوص آمریکا قصد دارند تا با تضعیف حکومت های اسلامی و فریب آنها، حاکمیت این منطقه را از دست مسلمانان خارج سازند که با عنایت حق تعالی این آرزو را به گور خواهند برد.
وی به اشاره به پیروزی جبهه های مقاومت در کشور عراق، گفت: با همراهی تمامی نیروهای مقاومت و همچنین همدلی و پشتیبانی نیروهای مردمی، ارتش و پیشمرگه های کردستان عراق در آینده شاهد پاکسازی کامل این کشور از شر گروه های تکفیری خواهیم بود.
انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.