گلستان میزبان جشنواره تئاتر خیابانی با موضوع قرآنی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: این جشنواره در موضوعات ترویج سبک زندگی ایرانی – اسلامی، مقابله با جنگ نرم در قالب فعالیتهای فرهنگی و هنری، ثبات و قوام خانواده، فرهنگ ایثار و شهادت و نحوه همزیستی انسان با محیط زندگی برگزار می شود.

حجت الاسلام علی اصغر فضیلت افزود: آثار متقاضیان نباید در هیچ جشنواره رقابتی سراسری شرکت کرده باشد و در هر مرحله که حضور اثر ارسالی در دیگر جشنواره ها برای ستاد محرز شد از حضور آن اثر در جشنواره جلوگیری می شود.

وی ادامه داد: مهلت ارسال لوح فشرده آثار تا ۱۵آذر است و آثار پذیرفته شده یکم دی ماه اعلام می شود و ۲۲ و ۲۳ دی، جشنواره برگزار خواهد شد.

فضیلت اضافه کرد: به آثار راه یافته در جشنواره حداقل مبلغ چهار میلیون ریال پرداخت خواهد شد.

وی گفت: به نفر اول چهار میلیون ریال، نفر دوم سه میلیون ریال و نفر سوم دو میلیون ریال در بخش کارگردانی اهدا می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ادامه داد: به بهترین بازیگری مرد و زن هم در این جشنواره در سه رتبه اول، دوم و سوم جوایزی اهدا می شود.

فضیلت افزود: در بخش نمایشنامه نویسی به نفر اول ۶میلیون ریال، نفر دوم ۴میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و نفر سوم ۳میلیون ریال تعلق می گیرد.

علاقمندان به شرکت در جشنواره می توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرگز ارسال کنند.



انتهای پیام/م
برچسب ها: گلستان ، گرگان ، میزبان ، تئاتر ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.