مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری اردبیل ازاجرای طرح آزمایشی تجهیز اتوبوسها به سیستم اعلام صوتی نام ایستگاهها به صورت آنلاین و هوشمند خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ حمید مظاهری افزود: بمنظور اطلاع رسانی جامع و اعلام اطلاعات ایستگاه در داخل اتوبوس‌ و همچنین ارائه خدمات مطلوب حمل و نقل به مسافرین، سیستم اعلام صوتی ایستگاه ها بصورت آزمایشی راه اندازی شده است.

وی افزود: این سیستم با توجه به نیاز بیشتر برای جذب و ترغیب مسافرین و شهروندان برای استفاده از حمل ونقل ایمن، از تکنولوژی های نوین حمل و نقل عمومی برای راحتی شهروندان مورد استفاده قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری اردبیل تصریح کرد: این خدمات در راستای رفاه جامعه روشندلان و افراد کم توان از جمله سالمندان و همچنین برای افزایش خدمات‌رسانی به مسافران و میهمانان و ارائه اطلاعات لازم به آنها در داخل اتوبوس ارائه می شود.

مظاهری گفت: یکی از اهداف مورد نظر در اجرای این طرح رفع دغدغه و نیاز گروهای هدف از جمله جامعه روشندلان و گردشگران در استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی برای شناسایی ایستگاه مورد نظر بوده که با برنامه ریزی در نرم افزار سامانه هوشمند صوتی اعلام ایستگاه در ناوگان اتوبوسرانی درون شهری مورد توجه کارشناسان فناوری این شرکت قرار گرفته تا افراد هدف طرح بدون دغدغه از خدمات این سامانه بهره مند شوند.

وی افزود: درحال حاضر این طرح در ۲مسیر و در دو دستگاه اتوبوس بصورت آزمایشی درحال اجرا است و در صورت موفقیت و برآورده شدن اهداف طرح مذکور این سیستم در تمامی اتوبوس های نصب و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.