رئیس کمیته اسلالوم قایقرانی گفت:تمرینات تیم پسران در گروه سنی بزرگسالان و جوانان را برای آمادگی تیم به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به زودی آغاز می کنیم.

کتایون اشرف در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد:اردوی تیم جوانان آقایان اسلالوم از 20 آبان ماه با حضور 5 پاروزن آغاز می شود همچنین تمرینات تیم مردان بزرگسال از 4 آذرماه با حضور 6 پاروزن برگزار می شود.

وی افزود:اردو این دو تیم در رودخانه کرج و دریاچه آزادی برگزار می شود. اردو دو تیم به مدت 10 روز برگزار خواهد شد و تمرینات تیم بانوان که با 4 پاروزن برگزار شده بود تا 28 آبان ماه ادامه خواهد داشت.

اشرف در خصوص وضعیت اردو بانوان بیان داشت: اگرچه این اردو بانوان،اولین اردویی بود که تیم نوجوانان وارد گروه سنی بزرگسالان می شدند اما در مجموع 4 پاروزن وارد اردو شده اند و از اردوی تدارکاتی اول این تیم راضی هستم.

رئیس کمیته اسلالوم قایقرانی در خصوص مسابقات این رشته عنوان کرد: برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا منتظر هستم تا اطلاعات مسابقات را از سوی فدراسیون جهانی بفرستند و تیم را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار