400 دستگاه چراغ روشنایی معابر در مدیریت توزیع شهرستان الیگودرز با اعتباری بالغ بر 190 میلیون تومان نصب گردید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان  با یادآوری بدهی های شرکت به پیمانکاران و تولیدکنندگان گفت: ز کلیه مشترکین علی الخصوص سازمان ها و دستگاههای دولتی خواستار پرداخت بدهی خود به حساب شرکت توزیع برق شدند.
 خودنیا با بیان اینکه متأسفانه دستگاههای اجرایی 40 درصد از طلب 120 میلیاردی شرکت برق از مشترکین را به خود اختصاص داده اند اظهار داشت: برای خرید 400چراغ  نصب شده در معابر الیگودرز 190 میلیون تومان دیگر به بدهی های 50 میلیاردی برق استان افزوده شد و چنانچه روند کار به همین منوال پیش برود علیرغم میل باطنی و دور از رفتارهای قهری مجبور به قطع برق مشترکین بدهکار علی الخصوص دستگاههای اجرایی خواهیم شد.
 
مدیریت توزیع برق شهرستان الیگودرز نیز گفت: با حمایت و پیگیری های مهندس خودنیا 400 دستگاه چراغ معابر اعم از 150وات سدیم،70 وات سدیم و 23 وات خریداری و در اختیار این مدیریت قرار گرفت که طی دو ماه گذشته این تجهیزات جهت تأمین روشنایی شهر و روستاها مورد استفاده قرار گرفت.
 وی با اشاره به افزایش تعداد مشترکین در منطقه جاپلق که عمدتأ در بخشهای کشاورزی و دیماندی می باشند گفت: خط 20 کیلو ولت این منطقه دچار افت ولتاژ شدید شد که یک دستگاه اتوترانس با اعتباری بالغ بر 70 میلیون تومتن تهیه و روی شبکه نصب گردید.
 
وی در پایان گفت: نصب اتوترانس فوق باعث بهبود پروفیل ولتاژ،اصلاح و افزایش ولتاژ 10 درصدی 48 دستگاه پست هوایی مشترکین عمومی و اختصاصی 4 روستا از منطقه مذکور که شامل 410 مشترک عمدتأ اختصاصی می باشند گردیده است.

انتهای پیام/ف

برچسب ها: برق ، چراغ ، معابر ، الیگودرز ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.